انتخاب رنگ ابرو متناسب با رنگ پوست

با تغییر رنگ مو به طبع رنگ ابرو هم باید تغییر کند اما اینکه چه تناژ رنگی مناسب رنگ پوست صورت است را باید درست انتخاب کنید.

رنگ کردن ابرو تاثیر زیادی در تغییر و زیباتر شدن چهره دارد به شرطی که بتوانید رنگ ابرویی انتخاب کنید که به صورت تان بیاید، برای انتخاب رنگ ابرو باید رنگ پوست را در نظر بگیرید و متناسب با رنگ پوست تان برای ابرو انتخاب رنگ کنید.

اگر موهایتان را رنگ کرده اید و نمیدانید ابروهایتان را چه رنگی کنید که به شما بیاید در این شرایط باید رنگ پوست تان را در نظر بگیرید زیرا این رنگ پوست است که مشخص میکند کدام رنگ ابرو برای شما مناسب تر است.

خانم هایی که پوست های سفید و روشن دارند باید رنگ ابروهایشان فقط یک درجه روشن تر از رنگ موهایشان باشد یعنی موهایتان هر رنگی که بود باید رنگ ابروهایتان یک درجه از آن روشنتر باشد.

رنگ ابرو برای پوست سفید

خانم هایی با پوست های سبزه و تیره باید رنگ ابروهایشان روشن باشد تا چهره شان باز تر دیده شود، به همین دلیل بهتر است از رنگ موی روشن استفاده کنید تا با رنگ ابروها و رنگ پوست هماهنگی داشته باشد.

پوست تان چه تیره باشد و چه روشن اگر رنگ موهایتان شرابی است بهترین کار این است که ابروهایتان را تیره کنید اینطوری چهره ای زیباتر خواهید داشت.

 اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 434907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟