اخم های نابود کننده زیبایی صورت

 دکتر محمد امیدیان منطقه خوزستان، اظهار کرد: افراد اخمو و افرادی که دائم زیر اشعه آفتاب در حال کار و فعالیت‌اند، بیشتر از دیگران، در معرض چروک پوستی مخصوصا چروک دور چشم قرار دارند.

وی افزود: افرادی که همیشه اخم دارند، هم‌زمان با ایجاد اخم، خطوط شکننده‌ای بر پیشانی و دور چشم خود، ایجاد و به مرور زمان عضلات پیشانی خود را فلج می‌کنند. برخی افرادی که دچار ضعف بینایی هستند نیز هنگام نگاه کردن و تمرکز بر اشیا یا خطوط، عادت به تنگ کردن چشمان خود دارند که این مورد نیز موجب بروز چروک دور چشم می‌شود.

این متخصص پوست ادامه داد: آن دسته افرادی که در معرض اشعه خورشید فعالیت می‌کنند، دچار سوختگی شدید و چروک دور چشم می‌شوند که با استفاده از عینک ضداشعه و کرم ضدآفتاب می‌توانند تا حدودی از این چروک‌ها پیشگیری کنند.

وی گفت: افرادی که دچار فلج عضلات پیشانی و دور چشم شده‌اند، می‌توانند با تزریق بوتاکس، چروک دور چشم و پوست خود را ترمیم کنند. بیماران دیابتی و خانم‌های باردار نیز با مشورت پزشک Doctor متخصص می‌توانند این عمل را انجام دهند.

متخصص پوست یادآور شد: افراد زیر ۲۰ سال و بالای ۴۰ سال بیشترین افرادی هستند که برای تزریق بوتاکس Botox به مراکز پوستی مراجعه می‌کنند.

امیدیان تصریح کرد: افرادی که دارای چروک سطحی دور چشمان هستند با تزریق بوتاکس می‌توانند پوست خود را ترمیم کنند ولی پوست افرادی که چروک‌های عمیق دارند، تنها با بوتاکس ترمیم نخواهد شد و برای درمان باید از ژل‌های ضد چروک و حتی عمل جراحی استفاده کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات تکان دهنده از حادثه تروریستی اهواز / تک تیرانداز از دستور فرمانده اش سرپیچی کرد +فیلم

صحنه وحشتناک درگیری مرد مسلح با پرنده فروش های اهواز زیر پل کارون + فیلم

چهره واقعی شیما قابل تحمل نبود!

عجیب ترین سنگ قبر با عکس سلفی یک دختر! + عکس

پیام قاتل ملکه زیبایی عراق او را لو داد + عکس و جزئیات

عزرائیل حریف رقیه خاتون نشد!

جاسوسانی که عکس قالیشویی «تورقوزآباد» را به اسرائیل فروختند! + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی در اتاق مدیر / منیژه داخل شرکت به حجله رفت !

این ابر سمی در آسمان جولان می دهد! + عکس

ایران این تروریست ها را نقره داغ کرده است؟ + عکس

دار زدن مرد متاهل بخاطر دختر 14 ساله در تهران!

این مردان ایرانی بدبخت ترین انسان های روی زمین!

فیلم تکان دهنده از فروش عجیب سیب زمینی با 4 مشت خاک! + فیلم

 

کدخبر: 420344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟