جوانسازی پوست صورت با آب

دکتر درویش دماوندی با بیان اینکه پیری پوست، عوامل مختلف داخلی و خارجی دارد، گفت: گاهی سلول‌ها از داخل شروع به پیر شدن می‌کنند و گاهی عوامل بیرونی مانند: اشعه‌ها و عوامل هورمونی، سبب پیری پوست می‌شوند.

دکتر درویش دماوندی نازک‌شدن، شل‌شدن، خشک و زردشدن پوست، ایجاد ضایعات زرد‌رنگ، نازک‌شدن مو و سفیدشدن آن را از نشانه‌های پیری پوست و مو عنوان کرد.

وی افزود: برای جوان‌سازی پوست، بازسازی لایه‌ی درم پوست مهم است.

دکتر درویش دماوندی خاطرنشان کرد: تغذیه و مصرف مقدار کافی آب، میوه‌جات و سبزی‌جات و کمتر مصرف‌کردن فست‌فودها، غذاهای چرب و پرکالری، نحوه‌ی زندگی و خواب کافی و بدون استرس می‌توانند در پیری پوست تاثیر به‌سزایی داشته باشند.

وی عادت‌های فردی مانند: مصرف دخانیات را یکی از عوامل چروک‌شدن پوست دانست و تصریح کرد: حتی حالت سیگارکشیدن می‌تواند باعث چروک‌شدن پوست شود.

دکتر درویش دماوندی یادآور شد: افرادی که میمیک صورت زیادی دارند و بیش‌تر از عضلات صورت استفاده می‌کنند، بیش‌تر دچار چروک پوست می‌شوند.

وی ماندگاری بوتاکس Botox را بین 4 تا 6 ماه دانست و گفت: بوتاکس، یک نوع سم است که با ورود به عضله‌ی بدن، آن قسمت را فلج کرده و در نتیجه چروک‌هایی که در اثر حرکت عضله ایجاد می‌شوند، از بین می‌برد.

دکتر درویش دماوندی گفت: پی‌آرپی، روش درمانی جدیدی برای تقویت ریشه‌ی مو است که به‌طور صد درصد تایید نمی‌شود و استفاده در موارد صحیح می‌تواند مفید باشد.

وی تزریق ژل را یکی از راه‌های درمان چین و چروک دانست و افزود: برای این نوع تزریق، حتما باید از ژل‌های موقت و نیم‌موقت استفاده شود و این نوع تزریق، بیش‌تر در خط خنده و گونه‌گذاری کاربرد دارد که ماندگاری آن موقت و بین شش‌ماه‌و‌نیم تا یک سال است.

این متخصص پوست و مو خاطرنشان کرد: برای درمان موهای زائد می‌توان از لیزر و دستگاه آی پی‌ال اصل استفاده کرد تا پوست را نسوزاند و بهترین نتیجه را بدهد و اگر دوره‌های یادآور انجام نشود، رشد موها قابل برگشت است.وی تصریح کرد: کاشت مو، برای همه‌نوع ریزشی مفید نیست و بیش‌تر برای موهای هورمونی و بعد از بلوغ مفید است.دکتر درویش دماوندی یادآور شد: کاشت مو، برای افراد بعد از زایمان و افرادی که ریزش موی سکه‌ای دارند، مفید نیست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مردان ایرانی 169 زن جوان عراقی را در اربعین باردار کردند!؟

تجاوز به یک هزار دختر از سوی معلم یوگا + فیلم +18

وحشتناکترین اعدام در تاریخ ایران! + جزییات

فیلم لحظه شلیک به خزائی و فرار قاتل خونسرد در خیابان شلوغ + جزییات

این 2 مرد ایرانی با ریش های بلند را می شناسید؟! / آنها اقدام شومی داشتند! + فیلم

مرد متجاوز روی بدن زینب 17 ساله با تتو یادگاری نوشت! + تصاویر

بلای شوم مرد عرب بر سر 2 دختر جوان! + عکس

این جمجمه مردانه حرف می زند ! + فیلم

عروس چند ماهه ام دور از چشم پسرم با مردان غریبه سروسر داشت !

تجاوز وحشیانه به دختر 12 ساله  در خانه پدری / 3 شیطان لباس های او را کندند و ... + عکس

لیلا دور از چشم شوهرش با پسر صاحبخانه خلوت می کرد!

تجاوز زن شیطان صفت و دوستش به راننده تاکسی ! + عکس

مردان عراقی در مهمانی شیطانی با زنان ایرانی فیلم گرفتند / آقایان! فیلم شیطانی را ببینید و بعد کارشناسی کنید!

 

کدخبر: 411815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟