سحر آمیزترین ماسک موی خانگی/ترمیم  موهای خشک و آسیب دیده

استفاده از ماسک موی خانگی فرصت دوباره‌ای به موهای آسیب دیده شما می‌دهد تا جانی دوباره بگیرند و از حالت زبر و خشکی که دارند خارج شوند. دستورالعمل‌های فراوانی برای تهیه ماسک‌های مو وجود دارد که مواد اولیه آن از هم متفاوت‌اند، اما معمولاً مواد تشکیل‌دهندۀ ماسک‌های خانگی، موادی مغذی هستند که مو برای بازسازی خود به آن‌ها نیاز دارد. برخی مواد خوراکی حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز موهای شما هستند که در تهیۀ ماسک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رهایی از موهای زبر و خشک با ماسک موی خانگی

برای تهیۀ این ماسک خانگی از مواد بسیار مقوی و مغذی استفاده شده است، مواد کاملاً اُرگانیک که موهایتان را نرم و ابریشمی می‌کند. معمولاً با رنگ و دکلره کردن، مو طراوات و شادابی طبیعی خود را از دست می‌دهد بنابراین، علاوه بر رژیم غذایی حاوی مواد مورد نیاز مو باید با ماسک‌های خانگی به موهایتان برسید.

روغن زیتون

عسل

عصارۀ نارگیل

کپسول ویتامین E

ماسک موی خانگی

برای تهیه این ماسک ابتدا یک نارگیل را دو نیم کرده و با یک قاشق داخل آن را بتراشید، سپس پوره‌های نارگیل را داخل یک پارچه نازک ریخته و درون یک کاسه قرار دهید، پارچه را جمع کرده و فشار دهید تا عصارۀ نارگیل از آن خارج شود. درون یک کاسه بزرگ عسل، عصاره نارگیل را ریخته کپسول‌ها را سوراخ کرده و به مواد داخل کاسه اضافه کنید، روغن زیتون را هم اضافه کنید و مواد را حسابی با هم ترکیب کنید. از ساقۀ مو شروع کنید و آن‌ها را آغشته به ماسک مو کنید و به‌سمت ریشه پیش بروید. زمانی که به ریشۀ مو رسیدید اطمینان حاصل کنید که تمام سر و مو آغشته به ماسک مو شده باشد. موها را بالای سر جمع کنید و یک کیسۀ پلاستیکی یا کلاه رنگ روی سرتان بکشید و اجازه دهید حدود نیم‌ساعت روی سرتان بماند. بعد از گذشت زمان ذکر شده موها را آبکشی و خشک کنید.

 

کدخبر: 381754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟