نقش مؤثر همیاران پلیس در کاهش حوادث جاده‌ای/ نظم و امنیت در استان‌های کشور برقرار است

سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه سفر به اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید اظهار کرد: سال 97 با هماهنگی خوبی که نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های خدماتی داشته‌اند شروع‌ شده و مشکل خاصی را تاکنون نداشتیم و سفرهای مردم عزیز به‌ خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مسافران با نظم و امنیت کامل در استان اصفهان و سایر استان‌های کشور حضور پیدا کرده‌اند، افزود: در استان اصفهان و سایر استان‌های کشور وضعیت خوبی داریم و مشکلی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش مؤثر همیاران پلیس Police در کاهش حوادث Accidents جاده‌ای اضافه کرد: همیاران پلیس همین که در داخل خودرو هستند تذکراتی را به راننده می‌دهند و این بسیار مؤثر بوده و خیلی از رانندگان به تأثیر اقدام همیاران پلیس اذعان دارند.

سردار اشتری تصریح کرد: طرح همیاران پلیس در کشورهای دیگر به این شکل نیست و این ابتکار خوبی در جمهوری اسلامی بوده و اثر خوبی داشته، البته در کشورهای دیگر به طریق دیگر اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در جمع‌بندی این بخش از صحبت‌های خود بیان کرد: همیاران پلیس بعد از آنکه به سنی می‌رسند که می‌توانند رانندگی کنند از تجربه خوبی برخوردار هستند و اشراف خوبی به قوانین دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌های خدماتی در عرصه خدمت‌رسانی حضور دارند و با زحماتشان موجب آسایش مهمانان عزیز هستند، عنوان کرد: امیدواریم با کمک همه، مسافران سفر خوبی را داشته باشند و همکاران بنده هم 24 ساعته در خدمت مسافران عزیز و رانندگان هستند و از رانندگان می‌خواهیم توصیه‌های پلیس را مدنظر قرار بدهندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟