سرتیپ قادر کریمی در جمع کارکنان یگان امداد خراسان رضوی گفت:یگان امداد پلیس Police رضوی مسؤ لیت مهم و تعیین کننده ای برای تامین امنیت شهر مشهد مقدس مشهد برعهده دارد و این نیروی آماده باید یگانی باشد که اعتقادش خدا،قرآن ،دین و ولایت بوده و هرقدمی که دراین یگان مقتدر برداشته می شود باید برای خدمت به مردم و اصلاح امور ملت باشد.

وی افزود:در یگان امداد که پادگانی خدمت می کند تعهد بیشتر به اعتقادات مذهبی و حفظ ارزش های دینی و شهادت طلبی موج می زند.

وی خطاب به کارکنان یگان امداد گفت:شما نباید عکس شهید را ببینید و عکس آن عمل کنید. وی گفت: نگاه کردن عکس شهیدان عزیز ایجاد انگیزه وروحیه برای تمامی کارکنان انتظامی و یگان امداد می کندواین فرصتی است تا بدانیم چه وظیفه و نقش مهمی در جامعه اسلامی و پاسداری از حریم ولایت و امنیت داریم.

سردار کریمی به اهمیت برقراری و تامین نظم و امنیت شهروندان فهیم و قانون Law مدار و زایران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج در روزهای پایانی سال و به خصوص چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و آن را وظیفه ای خطیر و مسؤلیت مهم فرماندهی انتظامی خراسان رضوی دانست.

وی تصریح کرد :فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و یگان امداد مقتدر پلیس در استان با آمادگی کامل و به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم عزیز وتعامل تمامی سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان نظم و امنیت روزهای پایان سال را به بهترین شکل ممکن برقرار خواهند کرد.

سرتیپ قادر کریمی اظهار داشت :افرادی نیز که بخواهند نظم و امنیت شهر وندان را در چهارشنبه آخر سال خدشه دار کنند بدانند که یگان امداد پلیس رضوی مقتدرانه و قانون مند برخورد قاطعانه و جدی با آنهاخواهد داشت.

وی در پایان با تشکر از خدمات و تلاش شایسته یگان امداد در ارتقای احساس نظم و امنیت شهر مشهد مقدس گفت:امیدواریم با تعامل هوشمندانه مردم و سازمان ها و تقویت حضور و خدمات پلیسی به مردم با آرامش به استقبال نوروزی باطراوت و سعید برویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟