معرفی مراکز صرف غذای مسافران در اپلیکیشن «اصفهان من»

به گزارش رکنا از اصفهان؛ عرفان امینی با تاکید بر ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ضمن ارایه خدمات شایسته به مسافران نوروزی در شهر اصفهان اظهار کرد: به دلیل تقارن و همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، مکان‌هایی را در مناطقی از شهر در نظر گرفته‌ایم تا مسافران برای صرف غذا از آن استفاده کنند.

او با اعلام اینکه این مکان ها در مناطق یک، دو، سه، چهار، پنج، شش، ۹ و ۱۲ جانمایی شده است، افزود: در بعضی از مناطق محل صرف غذا را در فرهنگسراها همچون باغ غدیر در منطقه ۴ و بوستان مادر در منطقه ۱۲ در نظر گرفته‌ایم.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز مخصوص صرف غذا در اپلیکیشن «اصفهان من» مشخص شده است و مسافران می توانند به مراجعه به این اپلیکیشن از مکان دقیق آنها مطلع شوند.

ایجاد ۵ مرکز ویژه صرف غذا برای مسافران نوروزی در منطقه ۶

همچنین جانشین مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۶ شهرداری اصفهان از ایجاد ۵ مرکز ویژه صرف غذا در این منطقه برای مسافران نوروزی خبر داد.

وی افزود: ستاد هدایت مسافران نوروزی منطقه 6 با ۱۰ کانکس و حضور عوامل انتظامی و کارکنان شهرداری در پل راه آهن مستقر شده است.

او با بیان اینکه این ستاد به نمازخانه و سرویس بهداشتی مجهز است و یک راهنمای مسافر از طرف شهرداری نیز در آن مستقر شده است، افزود: ستاد اسکان این منطقه ورزشگاه امین است و با توجه به ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، پنج مرکز ویژه صرف غذا برای مسافران نوروزی در این منطقه راه اندازی شده است.

جانشین مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز صرف غذا در خیابان آبشار جنب ورزشگاه آبشار کنار پیست اسکیت، پل بزرگمهر پشت خانه هنرمندان، پل خواجو روبه‌روی مهمانسرای شهرداری، پل فردوسی کنار زمین ورزش و مقابل مسجد نبی جنب پل چوبی جانمایی شده اند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 982060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟