فرزندان شهداء صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند

به گزارش رکنا ازقزوین، ، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم بزرگداشت روز شهداء و تجلیل از فرزندان شهدای شهرستان بوئین زهرا، به ایثار و ازخودگذشتگی شهداء و فرزندان شهداء اشاره کرد و گفت : ماندگاری و پایداری آرمان ها و ارزش های اسلامی در جامعه به پاس ایثار و ازخودگذشتگی شهداء و خانواده شهداء است و هزاران لحظه از لحظه های مقدس فرزندان شهداء در تاریخ انقلاب ثبت و بیان نشده است و در حال حاضر ما قدردان لحظه های مقدس فرزندان شهداء هستیم و بدون شک وجود معنوی شما فرزندان شهداء در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود : شهداء و خانواده معظم شهداء بزرگ ترین سند افتخار ملت ایران هستند و از خداوند متعال بابت این نعمت الهی بسیار سپاسگزاریم. امروز ملت ایران به خاطر تربیت فرزندان قهرمان و شجاع خانواده شهداء در میدان نبرد به اوج قله رسیده اند و این رسیدن به اوج قله به خاطر مکتب اسلام و اهل بیت(ع) بوده است.   

سردار رفیعی آتانی، فرزندان شهداء را صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت : نظام سلطه در هشت سال جنگ تحمیلی با همه توان به ما حمله کرد و ما با دستان خالی و قلبی پرصلابت و ایمانی راسخ در مقابل آنها مردانه ایستادیم. ما بعد از شهداء به خانواده و فرزندان شهداء بدهکاریم، شما فرزندان شهداء ادامه دهنده راه و سیره شهداء هستید و ملت ایران به وجود شما افتخار می کند و فرزندان شهداء صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند و ما به این صفحات زرین با غرور و افتخار نگاه می کنیم.  

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قبال فرزندان شهداء اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرموده شهید سلیمانی متعلق به سپاهی است که نمی خوابد و نباید بخوابد. امروز رسالت سپاه در قبال فرزندان شهداء و خانواده بزرگ شهداء این است که هرگز نمی خوابد و چشمایش همیشه بیدار است و دستانش روی ماشه به سمت دشمن است و دشمنانش را خوب می شناسد و بر هیمنه و جغرافیای نظامی و فکری دشمن سیطره دارد و امروز سپاه در اوج قدرت نظامی و معنوی است و این قدرت متعلق به شهداست . امروز هم دوستان و هم دشمنان می دانند که ما در اوج قدرت هستیم و برای دفاع از مکتب اسلام و ملت ایران و استمرار راه و سیره شهداء با هیچ کسی وارد معامله نمی شویم و اصلاً اهل معامله نیستیم و فقط با خداوند متعال معامله می کنیم.

 

منبع: روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)

لیلابیگدلی/قزوین

کدخبر: 980714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟