نقش تعیین کننده سربازان گمنام امام زمان(عج) در امنیت کشور

به گزارش رکنا از اصفهان، در پیام سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:    

« سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) که به زیبایی به نام روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی این عزیزان در صیانت از ارزش های اسلامی و حفظ امنیت ملی است.

بی تردید کارکنان وزارت اطلاعات یکی از ارکان مهم کشور در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه محسوب می شوند  که همواره  در حفظ کیان نظام اسلامی و خنثی کردن توطئه های بیشمار دشمنان قسم خورده نظام از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش مضاعف داشتند اما همیشه گمنام بوده و  این گمنامی به دلیل مجاهدت خالصانه برای خداوند است که قطعاً اجری دوچندان دارد.

امروز عمده سرویس های جاسوسی منطقه ای و بین المللی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد شکست های اطلاعاتی و حفاظتی در کشور هستند و به همین جهت لازم است تا چتر امنیتی قوی همچون سربازان گمنام امام زمان (عج) در جای جای میهن عزیزمان گسترده شود و پنچه در پنچه سرویس های اطلاعاتی از امنیت کشور دفاع کنند. از این نظر سربازان گمنام امام زمان (عج) در امنیت کشور نقشی محوری و تعیین کننده دارند و بایستی قدردان جانفشانی و مجاهدت های خالصانه این عزیزان که در عین مظلومیت و گمنامی قرار دارند باشیم.

اینجانب هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به مجموعه خدوم، مجاهد، زحمت کش، هوشیار و موقعیت شناس وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات استان تبریک گفته و از تلاش های صادقانه و خالصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه تقدیر و تشکر نموده و صحت، سلامتی و موفقیت این عزیزان  را در رکاب نائب برحق حضرت ولی عصر (عج) امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی ) را از خداوند متعال خواستارم.»

سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان

کدخبر: 974866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟