کارفرمایان برتر اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان تجلیل شدند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ یازدهمین جشنواره ملی کارفرمایان برتر استان اصفهان با حضور جمعی از مسئولین اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان و مدیران استانی امروز در سالن شهید خرازی اداره‌ کل تامین اجتماعی برگزار شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان طی سخنانی گفت:  سازمان تامین اجتماعی تشکیل شده از چند شریک اجتماعی است  که مهمترین آنها کارفرمایان برتر و خوش حساب هستند که این جشنواره  در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی سازمان  و به منظور تجلیل از آنها هر سال در کشور برگزار می شود.

مرتضی حاجی کاظمی افزود: سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان نگاه تک بعدی نداشته  و فقط گزینه تامین منافع سازمان را در اولویت نیست بلکه همیشه در کنار کار فرما هستیم و در مواقع بحرانی تلاش کردیم در انجام  امور بیمه ای کارفرمان تسهیل گری داشته باشیم.

تامین متن 1حاجی کاظمی اهداف تعریف شده سازمان تامین اجتماعی را  رفاه اجتماعی  و باز توزیع ثروت و حرکت به سمت عدالت اجتماعی ذکر کرد و بیان داشت: اکنون که در جنگ اقتصادی با پیامدهای روانی و اجتماعی روبرو هستیم کارفرمایان با تولید کالا و خدمت به عنوان افسران جنگ اقتصادی حضور دارند و با همکاری کارگران و بیمه شدگان خلاء ها و مشکلات تولید را مرتفع می کنند و غرور ملی و امید آفرینی در کشور بوجود می آورند .

وی اظهار کرد: در اصفهان 110 هزار کارگاه فعال  که دارای پرونده کارفرمایی هستند وجود دارد که بر اساس این آمار 11 نفر کارفرمای برتر معرفی و یک کارفرما نیزبه بعنوان کارفرمای نمونه کشور معرفی می شود.

سازمان صمت نهایت تلاش در راستای رفع موانع تولید را در دستور کار دارد

در ادامه برنامه رئیس اداره آموزش، پژوهش وفناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ضمن اشاره به شعار امسال " مهار تورم و رشد تولید گفت: سازمان صنعت معدن هم پیرو سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و همچنین سیاستها و برنامه ریزی هایی که در راستای حمایت از تولید کارافرینی اشتغال شرکت های دانش بنیان  دارد نهایت تلاش و توانش در برنامه ریزی ها این بوده که رفع موانع تولید رو داشته باشد.

ابراهیم خاتمی افزود: در وزات صمت ،  موضوع رونق تولید حمایت از تولید و اشتغال همیشه پیگیری می شود و همچنین  بحث رتبه بندی بنگاه های اقتصادی  و تکریم سرمایه گذاران و کارافرینان برتر نیز مورد  تاکید وزیر صمت بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

خاتمی تصریح کرد: اگر بخواهیم بنگاه اقتصادی و تولیدکنندگان و کارافرینان داشته باشیم  که در حال رشد و توسعه و نوآوری درون باشند ،  همراهی  و همکاری دستگاه های دولتی  ضروری است.

تامین متن 2شرکت سرد ساز خودرو گلپایگان کارفرمای برتر استان اصفهان و منتخب ملی شد.

در ادامه جشنواره مدیر روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: هر ساله  در راستای تحقق اصل سه جانبه‌گرایی، تقویت و توسعه تعامل با شر‌کای اجتماعی و جامعه کارفرمایی کشور به عنوان صاحبان اصلی سازمان و در اجرای سیاست‌های کلی تامین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری

و با عنایت به فرصت مغتنم نامگذاری سال1402 به نام‌"مهار تورم و رشد تولید‌"‌ "جشنواره انتخاب کارفرمایان برتر‌ کشور با اهداف

- تقویت و توسعه تعامل دو سویه و اثربخش با جامعه کارفرمایی با تاکید بر بهینه‌سازی مناسبات

- تغییر نگرش مثبت ‌جامعه کارفرمایی کشور نسبت به فعالیت‌ها و کارکردهای تامین اجتماعی

- ‌افزایش رضایتمندی تشکل‌ها و گروه‌های کارفرمایی و صاحبان بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی

- ‌الگوسازی از کارفرمایان فعال در عرصه تولید و کارآفرینی در سطح جامعه ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، برای  تمامی کارفرمایان کارگاه‌های حقیقی و حقوقی فعال در ‌کشور برگزار می شود.

جواد کریمیان افزود: کارفرمایان برتر استان در 4 سطح توسط کمیته ارزیابی کارفرمایان برتر درسطح شعب شناسایی و معرفی می شوند.

کریمیان یاد آور شد: شاخص های بیمه‌ای مهم‌ترین معیار انتخاب کارفرمایان برتر است و ارائه به موقع لیست حق بیمه کارکنان، واقعی سازی دستمزدها، عدم بدهی معوق حقوق و یا معوقات بیمه‌ای، نداشتن پرونده کارگری _کارفرمایی، رعایت ایمنی و کاهش خطرات ناشی از بی احتیاطی در کار و همچنین استفاده پررنگ از سامانه غیرحضوری در انجام امورات در انتخاب افراد و کارفرمای برتر تأثیر مستقیم دارد.

تامین متن 3در پایان مراسم از 11 کارفرمای برگزیده تجلیل شد.

لیست کارفرمایان برتر به شرح زیر می باشد:

سطح یک :

محمد رضا سنماری - شرکت سرد ساز خودرو

محمد مهدی حقوقی - شرکت دارو سازی امین

محسن احمدی - شرکت سرامدان مدیریت علم و فن اوری سلمانیان فارس

سطح دو:

امیرهوشنگ یزدی نیا - شرکت سهند آوا الکتریک

یاسر یوسفی جوزدانی - شرکت پوران پودرسپاهان

زهره زمانی - شرکت تعاونی نگار نخ سپاهان

سطح سه :

محسن راعی - شرکت تضامنی ماشین سازی

حمیدذبیحی پزوه - شرکت بنیان صنعت کویرسپاهان

مصطفی محمدی پور - شرکت بازارسازان اوند

امیرحسین ستاری - شرکت ستاره صنعت نیاکان

سطح چهار:

امید خسروی - شرکت همگامان علم و صنعت ایرانیان لیان

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 973882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟