جشن روز جانبار در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برپا شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ جشن ویژه روز جانبار همزمان با اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد حضرت ابوالفضل (ع) در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برپاشد.

در این جشن که با حضور هنرمندان کشوری برگزار شد، اوقات شادی را برای کارکنان و به ویژه جانبازان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در کنار خانواده‌هایشان ایجاد کردند.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان که خود نیز یکی از جانبازان هشت سال دقاع مقدس است، در این جشن به ایراد سخن پرداخت.

پترو متن 0دکتر قدیری گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه و همچنین دیگر اعیاد مذهبی را عاملی برای افزایش نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه تلقی کرد و گفت: طی دو سال اخیر سعی شده به بهانه‌های مختلف جشن‌هایی برای کارکنان و خانواده ‌آنها در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برپا شود.

وی اضافه کرد: برماست که در میادین اقتصادی فرماندهی رزمندگان را داشته باشیم و از این رو برای تقویت روحیه رزمندگان نیز برنامه‌های فرهنگی و شاد را در مناسبت‌های ملی و مذهبی اجرا می‌کنیم.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضمن قدردانی و پاسداشت زحمات همه جانبازان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: همواره سعی داریم قدردان حضور این عزیزان باشیم و از تجربیات آنها در حوزه‌های تخصصی خودشان بهره ببریم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در همه برنامه‌ ریزی ها و اقدامات خود حفظ محیط زیست را در دستور کار دارد، افزود: از این رو تمام پروژه‌های در دستور کار این مجموعه در راستای بهبود فرایند تولید، تولید سوخت پاک، تکمیل زنجیره ارزش و سودآوری و کمک به اقتصاد استان اصفهان و کشور است.

پترو متن 1دکتر قدیری همچنین به لزوم مشارکت همه شهروندان ایرانی در انتخابات 11 اسفند ماه اشاره کرد و گفت: مشارکت در انتخابات جزء مسئولیت‌های اجتماعی است که بر عهده تک تک ایرانیان است، باید برای تعیین سرنوشت خود به میدان بیاییم و بار دیگر نشان دهیم که در کشور ایران همواره رای و نظر مردم حرف اول را می‌زند.

وی تاکید کرد: مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای تضمین امنیت و پایداری اقتدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی در روز 11 اسفند دین خود را به ایران وایرانیان ادا خواهد کرد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 973314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟