چاره مشکل فوتبال خوزستان مربی داخلی است

به گزارش رکنا از خوزستان ؛ عزیز فریسات در گفت‌وگوی رسانه ای، با اشاره به حذف فولاد خوزستان از جام حذفی و وضعیت این تیم اظهار داشت: همه می‌دانند که تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ بیست و سوم را چگونه آغاز کرد و با توجه به حضور منصوریان در این تیم چه حاشیه‌هایی به وجود آمد. همین حواشی باعث شد تیم در ۴ هفته ابتدایی نتیجه که می‌خواهد را به دست آورد. در ادامه هم فولاد به سبب اتفاقاتی که رخ داد شخصیت تیمی خود را از دست داد و متزلزل شد که فاصله عجیبی را بین باشگاه و هواداران ایجاد کرد.

وی با اشاره به اتفاقات به وجود آمده ادامه داد: تمام این اتفاقات فولاد را از مسیر خود خارج کرد و سرمربی خارجی هم که به تیم اضافه شد نتوانست شاکله تیم را تشکیل دهد، علت آن هم این است که نتوانست تیم فوتبال خوزستان را بشناسد و شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که بازیکنان بتوانند به خوبی در زمین بازی کنند. امیدواری هواداران از کادر فنی جدید هم بی نتیجه ماند و مارتینز به همراه دستیارانش نتوانستند انتظارات مردم را بر آورده کند. فکر می‌کنم هنوز فاصله‌ای که بین هواداران و تیم ایجاد شده بود به قوت خود باقی است و باید دید در ادامه مسؤولان باشگاه چه اتفاقاتی را رقم می‌زنند.

مربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه بعد از تعطیلات لیگ چرا هیچ تغییراتی در این تیم دیده نمی‌شود گفت: درست است مارتینز از ابتدای فصل حضور نداشت و تیم را خودش جمع نکرده بود اما پس از پایان نیم فصل اول ۴۰ روز زمان داشت انتظارات به گونه‌ای بود که باید تغییراتی در تیم به لحاظ فوتبال بازی کردن می‌شد، ولی متأسفانه ما این تغییرات را در تیم شاهد نبودیم. بعد از یک ماه در اولین بازی فولاد مقابل چادرملو شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت همه اینها نشان می‌دهد که هنوز فولاد دچار مشکل است و انتظاراتی که از این تیم به عنوان یکی از مدعیان در لیگ وجود دارد برآورده نشده است.

فریسات افزود: فولاد یک تیم ریشه دار است و باید مسؤولان به این موضوع توجه کنند، اگر به دنبال موفقیت این تیم هستند همه باید در یک مسیر قرار بگیرند. از هوادار گرفته تا مدیریت و بازیکنان و کادر فنی باید دست در دست هم بگذارند تا بتوانند موفقیت فولاد را رقم بزنند. این اتفاق هم دور از دسترس نیست تنها کمی تأمل می‌خواهد که امیدوارم این موضوع هم هرچه سریع برای این تیم عملی شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ماندن مارتینز در فولاد بهتر است یا تغییرات عنوان کرد: با ماندن مارتینز در فولاد به نظر من اتفاق خاصی رخ نخواهد داد شک نکنید اگر فولاد می‌خواهد نتایجش بهتر از این باشد باید یک مربی داخلی جذب کند. چرا که از بازیکنان و تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند شناخت کافی دارد و می‌تواند کمک بسیار خوبی را به تیم کند. فولاد با این کادر فنی راه به جایی نخواهد برد و نتایجی را که می‌خواهد را به دست نخواهد آورد. چون مربی خارجی چند ماه وقت داشت تا بتواند تغییراتی را که می‌خواهد را در تیم حاصل کند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

فریسات در پایان در خصوص احتمال حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت فولاد خوزستان گفت: یحیی مربی بزرگی است و شناخت کافی از تیم‌های لیگ برتری دارد، او در گذشته خودش بازیکن این تیم بوده و در این شهر فوتبال بازی کرده است. در زمان مربیگری خود هم نتایج خوبی را کسب کرده که فکر می‌کنم می‌تواند به این تیم کمک کند. فولاد خانه گل محمدی است و امیدوارم در ادامه هر آنچه که به نفع فوتبال خوزستان است رقم بخورد.

کدخبر: 972062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟