پورموسوی: سپاهان باید پای کرانچار بایستد

حالا با بازگشت مصدومان فولاد، آنها خودشان را در بین تیم‌های بالای جدول قرار دادند و می‌توانند نتایج بهتری هم بگیرند. با پورموسوی در خصوص این بازی صحبت کردیم که او به سوالات پاسخ داد.
برد با ارزشی بود، درست است؟
بله، همینطور است.به هر حال سپاهان در فوتبال ایران تیم بزرگی است که همیشه بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. این برد را به مردم خوزستان و خصوصاً هواداران فولاد که بعد از دو شکست گذشته از ما حمایت کردند، تقدیم می‌کنم. همچنین این پیروزی را به هوادارمان که فوت شده بود، تقدیم می‌کنم. بچه‌ها هم‌قسم شده بودند که این بازی را ببرند و هواداران خود را خوشحال کنند. خدا را شکر این اتفاق افتاد و شرمنده مردم خوب خوزستان نشدیم.
قبول دارید این بهترین بازی شما در این فصل بود؟
بله، این بازی با تمامی بازی‌ها فرق داشت و نمایشی متفاوت داشتیم.
به نظر می‌رسد بازگشت مصدومان هم شرایط تیم شما را تغییر داد؟
درست است. من باید از تیم پزشکی هم تشکر کنم. همچنین ماساژور و تدارکات تیم که زحمات آنها دیده نمی‌شود. یک تشکر ویژه هم از همکارانم دارم که خیلی به من کمک می‌کنند. رحیم زهیوی بعد از دو بازی که از بند مصدومیت رها شد، امروز خدا را شکر به میدان رفت. ایوب والی هم توانست بعد از مدت‌ها بازی کند. پیمان شیرزادی نیز بعد از مصدومیش، خیلی سخت کار و تلاش کرد. خودِ آرش افشین بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شد که اینها نوید روزهای خوب را برای فولاد خوزستان می‌دهد.
مثل اینکه افشین در این مدت خیلی تحت فشار قرار داشت؟
خب، آرش از فصل قبل شرایط خاصی داشت اما او بازیکن بزرگی است. باید به‌عنوان سرمایه استان خوزستان به او نگاه کنیم و خوشحالم که آرش بعد از مدت ها گل زد. باید از ایمان مبعلی هم تشکر کنم. او زمانی که وارد زمین شد، با تمام وجود کار کرد و تأثیر خود را روی روند بازی گذاشت. او واقعاً در زمین بزرگی کرد.
فکر نمی‌کنید با این برد کرانچار را در خطر اخراج قرار دادید؟
سپاهان تیم خوبی است و کرانچار هم یک مربی بزرگ. سپاهان قبلا هم با کرانچار قهرمان لیگ شد و باشگاه سپاهان به او اعتقاد دارد. من معتقدم هواداران، مسئولان، بازیکنان و کادر فنی سپاهان باید در یک مسیر قرار بگیرند تا این تیم باز هم به روزهای خوبش برسد. سپاهانی‌ها باید پای کرانچار بایستند.
فکر می‌کنید امسال چه تیمی قهرمان می‌شود؟
فعلا که نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی پرسپولیس شانس اول است. اگر این تیم در چند هفته آینده از دیگر مدعیان قهرمانی سبقت بگیرد گرفتن آنها سخت خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 306224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟