پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز پاسدار و جانباز

به گزارش رکنا از لرستان، متن پیام فرهاد زیویار به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

در تاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین  به طلوع انوار تابناکی از آسمان امامت و ولایت است که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دل‌ها و دیدگان مؤمنین خداجویند.

سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.

بی‌شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون سال‌های مقدس جنگ تحمیلی هموار کردند.

امروز "سپاه" و " پاسداران " تربیت یافته در مکتب اسلام ناب و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)  با برافراشتن پرچم عاشورای حسینی ،آینه‌ی تمام‌نمای ظرفیت‌ها و توانایی‌های شگرف و پایان‌ناپذیر ملت ایران هستند.‌

بی‌تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان را تضمین کرده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند. 

این‌جانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای پاسدار به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز پاسدار و جانباز را به مردم شریف استان لرستان، به‌ویژه مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به فرماندهی سردار نعمت‌اله باقری و جانبازان عالی‌قدر و خانواده‌های معظم ایشان، تبریک و تهنیت گفته و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 971980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟