هزینه یک هزار میلیارد تومانی برای ایجاد زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ سید میرهاشم موسوی، ۲۲ بهمن ماه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و کارگروه تخصصی اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بیمارستان نرگس دورود از ۳۲ به ۶۴ تخت افزایش پیدا کرده که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی از هزینه حدود یک هزار میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی لرستان خبر داد و گفت: برای جداسازی درمانگاه بیمارستان خرم‌آباد ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۶۸ درصد پیشرفت داشته است.

موسوی بیان کرد: همچنین برای بهسازی بخش‌های مختلف سی سی یو، مردان و زنان، آماده‌سازی و بهسازی سایت بحران، خرید دیزل ژنراتور بیمارستان خرم‌آباد، دو دستگاه چیلر نزدیک ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: دو دستگاه سونوگرافی، دستگاه سنگ‌شکن برون اندامی، دو دستگاه فیکو چشم که پیشرفته‌ترین دستگاه است را خریداری و به بیمارستان‌های ملکی سازمان در لرستان تحویل شد.

وی افزود: در رابطه با احداث درمانگاه در فضای بایگانی راکد تامین اجتماعی موافق هستیم، خرید زمین برای ما سنگین است و معمولاً در استان‌ها اگر استانداری به ما زمین رایگان بدهند جایگزینی ساخت را عهده‌دار می‌شویم.

کدخبر: 971891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟