احداث مخازن تأمین آب فضای سبز با 147 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی باقری با اعلام این خبر گفت: فضای سبزی شهری نیازمند تأمین آب مناسب است و برای ارتقاء این فضا باید شرایط آبیاری مناسب و بهینه فراهم شود.

وی افزود: سرانه فضای سبز در منطقه 8 به نسبت دیگر مناطق شهر پایین است و برای بالا بردن این رتبه برنامه‌های عملیاتی تأمین آب را در دستور کار قرار دادیم تا با آزادسازی کاربری‌های فضای سبز به این هدف دست پیدا کنیم.

مدیر منطقه 8 شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در این حوزه بیان کرد: احداث چهار مخزن تأمین آب فضای سبز در برنامه قرار گرفت و هم اکنون عملیات اجرای کلکتور خطوط لوله انتقال آب به منابع احداث شده و در حال ساخت، در دست اقدام است که با 147 میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات احداث منبع چشمه کساره به پایان رسیده است، گفت: این منبع 2500 متر مکعب ظرفیت دارد و کلکتور خطوط لوله انتقال آب نیز به طول 6 هزار و 885 متر در حال ساخت است.

باقری با اشاره به عملیات اجرایی اتصال منبع آب بوستان گل محمدی تا چشمه کساره بیان کرد: این عملیات به طول 3 هزار و 285 متر در حال اجراست. همچنین احداث خطوط انتقال آب از بوستان بهشت تا میدان ماه فرخی نیز به طول 3 هزار و 600 متر انجام خواهد شد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 971802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟