از نمایشگاه خوشنویسی «همای رحمت» تا مهارت های زندگی در نهج البلاغه

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان نسبت به برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی هنری در نقاط مختلف شهر و ویژه همه رده های سنی اقدام کرده است.

سازمان فرهنگی1از جمله این برنامه ها، مجموعه کارگاه های مهارت زندگی با محوریت افزایش اعتماد به نفس است که روزهای 10 و 17 بهمن ماه از ساعت 17 در سالن اجتماعات باغ غدیر واقع در خیابان علامه امینی شرقی میزبان علاقمندان است. فاطمه فردانی، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی تدریس در این کارگاه را برعهده دارد. متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در این کارگاه با شماره 32616010 تماس بگیرند.

دوره مجازی و رایگان مهارت های زندگی در نهج البلاغه عنوان برنامه دیگری است که از 5 تا 12 بهمن ماه برگزار می شود. اساتیدی همچون حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی استاد حوزه، عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه، کارشناس مذهبی سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع کارشناس مذهبی سازمان صدا و سیما، مولف کتاب ولایت در نهج البلاغه، تبیین نهضت جهانی نهج البلاغه و تربیت فرزندان در نهج البلاغه و حجت الاسلام محمد تقیان کارشناس مذهبی سازمان صدا و سیما، استاد حوزه و مشاور امور تربیتی و خانواده در این دوره آموزشی به تدریس می پردازند.

ارایه مدرک معتبر پایان دوره به شرکت کنندگان از ویژگی های این دوره آموزشی است. همچنین علاقمندان می توانند برای شرکت در این دوره آموزشی به شماره 09962182081 پیام ارسال کرده و یا به کانال  @tanin_academy در ایتا مراجعه کنند.

سازمان فرهنگی 2اما بخوانید درباره نمایشگاه خوشنویسی «همای رحمت» که به مناسبت فرارسیدن میلاد امام علی (ع) از سوم بهمن ماه در نگارخانه کوثر واقع در خیابان جی غربی، خیابان مسجد علی برپا شده و تا 12 بهمن ماه از ساعت 9 تا 19 میزبان علاقمندان است. جمعی از خوشنویسان برجسته منطقه 15 همچون روح الله بدیعی، زهرا کشتکار و مریم گرامی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

برنامه دیگری که در هفته جاری میزبان شهروندان اصفهانی است، برنامه ای است با عنوان «آنچه باید از سند ازدواج بدانید» که با حضور دکتر علیرضا شعبانفر قاضی دادگاه خانواده اصفهان و دکتر فریده شهبازی کارشناس خانواده برگزار می شود. این برنامه روز 12 بهمن ماه از ساعت 15 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می شود.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 967996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟