شهرستان البرز پیشگام استفاده از روش‌های خلاقانه در حوزه‌های فرهنگی

به گزارش رکنا ازقزوین، مصطفی غفوری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، تصریح کرد: شهرستان البرز همواره در استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه به ویژه در حوزه‌های فرهنگی پیشگام است، انتظار می‌رود که طرح‌های ابتکاری شهرستان که حاصل مطالعه، استفاده از ابزارهای روز و تلاش‌های بی دریغ کارکنان دستگاه‌ها است در سطح استان مطرح و مورد استفاده قرار گیرد. 

وی افزود: رویکرد آموزش و پرورش شهرستان البرز  طی 2 سال گذشته از لحاظ کیفی به ویژه در حوزه اجتماعی و فرهنگی قابل توجه و قابل تقدیر است. 
فرماندار البرز در ادامه این جلسه با اشاره به ضرورت حضور رأی اولی‌ها در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: طی نشستی که با جمعی از منتخبین دانش آموزی صورت گرفت، پیشنهادات قابل توجهی در همه ابعاد علمی، فرهنگی و اجتماعی، به ویژه در خصوص انتخابات و اهمیت آگاهی‌رسانی در این زمینه مطرح شد؛ این راهکارها باید در هئیت‌های اندیشه‌ورزی که تشکیل شده مطرح و روش‌های اجرایی آنها پیاده سازی شود؛ این اقدام می‌تواند گام ارزشمندی در مشارکت رأی‌اولی‌ها در حوزه انتخابات باشد. 
در این جلسه، موضوعات مربوط به احداث مدرسه همجوار دانشگاه کار شهر الوند، برگزاری لیگ قرآنی، برگزاری نمایشگاه مشاغل و امورات مربوط به ساخت و ساز مدارس مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
گفتنی است این جلسه به ریاست فرماندار البرز و با حضور سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، آخوندی بخشدار محمدیه، عباسیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان و اعضای شورای آموزش و پرورش، در محل فرمانداری برگزار شده است.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 965841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟