لیگ جام امید، یک رقابت رسانه ای این بار در سمنان

به گزارش رکنا از سمنان، با شروع لیگ رسانه ای با عنوان جام امید، رقابت شرکت کنندگان برای اطلاع رسانی و انتقال خدمات دولت، جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه برجسته سازی دستاورد های انقلاب اسلامی و جلوگیری از تحریف تاریخ ، تولید و نشر هنرمندانه آثار سمعی و بصری در سمنان آغاز شد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه دراستان سمنان در مراسم آغاز این رقابت رسانه ای، با بیان اینکه  امیدآفرینی در جامعه باید بر مبنای واقعیت  باشد تاکید کرد: تبدیل تهدیدات‌ها به فرصت‌ها کار رسانه هاست و سبب می شود  اثرگذاری و امیدآفرینی در جامعه محقق شود.

او اضافه کرد:  باید شعار «ما می‌توانیم»  در جامعه نهادینه و «ما توانستیم» را تعمیق دهیم.

استاندار سمنان هم در این مراسم گفت:امید آفرینی و اعتماد آفرینی سبب تحقق مشارکت قوی در حوزه‌های سیاسی، بخصوص انتخابات می‌شود.

سیدمحمدرضا هاشمی گفت: احیای واحد‌های راکد، تقویت تولید، رشد اقتصادی، کسب رتبه‌های برتر کشوری در حوزه‌های کاهش تورم، نهضت ملی مسکن، آموزش و پرورش، تحقق شعار سال، مردمداری و برگزاری نشست‌های متعدد با مردم بویژه در روستا‌ها و مناطق محروم و کم برخودار از مولفه‌های بارز امید آفرینی در استان سمنان است.

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان هم در این مراسم در گفت : اطلاع رسانی درست سبب پیشرفت و هم صدایی ، ارتقا سطح رسانه‌ای پیشرفت ضریب اعتماد به نفس ، تقویت اتحاد و انسجام در جامعه می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان در مراسم آغاز این لیگ رسانه ای گفت:  تولید محتوا در این لیگ در قالب اردوی راویان پیشرفت و میدان رقابت است .

محمود احمدی افزود :  ۸۰ نفر در قالب  ۲۹ تیم   تک نفره، سه نفره و پنج نفره  در این رقابت رسانه ای حضور دارند.

 این لیگ با همکاری شورای اطلاع رسانی استان و استانداری، صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج رسانه و اقشار بسیج برگزار می شود.

جام امید یک رقابت رسانه‌ای با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین است که شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی،  یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس  پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی  بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 965249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟