سرنوشت نامعلوم برای لاستیک های دولتی در سمنان

به گزارش رکنا از سمنان، چندی قبل و با دستور مستقیم وزیر صمت تعداد 6 هزار حلقه لاستیک خودرو های مختلف در سمنان توزیع و برای تنظیم بازار و کنترل کمبود موجود در استان به عاملان فروش اختصاص یافت.

اکنون بعد از گذشت نزدیک به 2 ماه از زمان توزیع نه تنها کمبود ها برطرف نشده، بلکه همچنان مردم برای دریافت لاستیک سهمیه دولتی در استان سمنان با مشکل روبرو هستند.

مدیر کل صمت استان سمنان در پاسخ به سوال در خصوص سرنوشت لاستیک های دولتی از بی انصافی برخی فروشندگان گلایه کرد و گفت: امسال نسبت به سال قبل عرضه لاستیک دولتی بیشتر انجام گرفته است با این حال بدلیل نبود نظارت توزیع لاستیک در بین مردم با مشکلاتی روبرو شده است.

یادگار احمدی  افزود: در پی گزارشات متعدد از کمبود لاستیک در سطح فروشگاه ها و با بررسی انجام شده در سطح شهر توسط بازرسان صمت و بازرگانی بخشی از شش هزار حلقه لاستیک دولتی که با دستور مستقیم وزیر صمت به استان سمنان اختصاص یافته بود در پی بی انصافی نمایندگی‌های توزیع کننده به صورت آزاد فروخته شده است.

وی گفت: در این رابطه ۱۲ مورد پرونده تخلف تشکیل و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

احمدی در خصوص برخورد با متخلفین گفت: چنانچه نمایندگی‌ توزیع لاستیک دولتی به تذکرات عمل نکند، سامانه واحد متخلف بسته و مجوز توزیع از وی گرفته میشود.

با این حال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تاکید کرد: لاستیک به نرخ دولتی به تعداد کافی در استان سمنان وجود دارد و کمبودی در این زمینه نیست.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 963956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟