صندوق امداد ولایت؛ محلی مطمئن برای خیران در مسیر کمک به نیازمندان است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سید مجتبی حجازی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان، اظهار داشت: این صندوق در ۹ ماهه سال جاری ۸هزار و ۷۹۰ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۵۸ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت کرده است.

سید مجتبی حجازی با اشاره به اینکه بیشترین  آمار تسیهلات پرداختی با هدف کارگشایی در زمینه حمایتی به مددجویان و خانوارهای نیازمند پرداخت شده است، ادامه داد: طی این مدت سه هزار و ۴۹۸ فقره تسیهلات حمایتی، هزار و ۳۸۱ فقره تسهیلات در زمینه ساخت، خرید و ودیعه مسکن، هزار و ۸۲ فقره برای کمک به ایجاد و پایدارسازی اشتغال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه صندوق امداد ولایت با هدف خودکفایی و رفع نیاز خانوارهای نیازمند فعالیت می کند، افزود: برای حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش و نیز کمک به تحصیل و ارتقاء عملی مددجویان دانش آموز و دانشجو، حدود ۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

مدیر امور شعب قرض الحسنه امداد ولایت با تاکید به اینکه پرداخت تسهیلات در این صندوق با کمترین تشریفات اداری، بدون دریافت سود و فقط با سه درصد کارمزد از کل مبلغ انجام می شود، گفت: در حال حاضر این صندوق با طرح هایی در قالب مسوولیت اجتماعی، هم افزایی، قرض ماندگار و...، محلی مطمئن برای خیرانی است که قصد دارند سپرده های شان را در جهت قرض الحسنه و کمک به نیازمندان هزینه کنند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 961296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟