آغاز به کار نمایشگاه دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن در اصفهان
حجم ویدیو: 33.20M | مدت زمان ویدیو: 00:02:40

به گزارش رکنا از اصفهان؛ نمایشگاه دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن فرصتی برای  فعالین، دانشجویان و علاقه‌مندان در عرصه طراحی و دکوراسیون خواهد بود تا ضمن آگاهی از آخرین دستاوردها، با تولیدات و محصولات 95 شرکت‌ از اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز در این عرصه آشنا شوند.

نمایشگاه عکس متن برای سرمایه‌گذاری در دکوراسیون و مبلمان منزل، مهم است که به دنبال کیفیت و مهارت به کار گرفته شده در فرایند باشیم، محصولات را از نزدیک بررسی کنیم و این امکان را داشته باشیم که در مورد مواد و فرآیند تولید سوال بپرسیم.

 در دهه های اخیر افزایش اهمیت مفاهیم مربوط به توسعه پایدار و اهمیت تولیداتی که قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست باشد، بسیاری از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را متقاعد کرده که استفاده از این محصولات نه تنها در درازمدت به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است بلکه به جهت ارزش‌هایی که در کمک به طبیعت و زیست پایدار بشر روی کره زمین دارد نیز دارای مطلوبیت محسوب می‌شود.

گفتنی‌ست نمایشگاه دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن از 5 تا 8 دی ماه از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برقرار است.

اصفهان/بهمن راعی

نمایشگاه عکس متن2

نمایشگاه عکس متن 4نمایشگاه عکس متن 3

کدخبر: 958637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟