بسیج مهمترین نیروی پیش برنده جامعه است

به گزارش رکنا ازقزوین، سردار رفیعی آتانی  در دیدار با کارکنان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات و ترسیم روشن و دقیق چشم انداز، تقویت روحیه بسیجی در جامعه است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) افزود: تجربه انقلاب نشان داده وقتی همه به وظیفه خود عمل کنند، مردم طعم شیرین نظام اسلامی را می چشند و حماسه هشت سال دفاع مقدس بهترین گواه این مدعاست.

سردار آتانی موفقیت های جامعه را مرهون فرهنگ بسیج و مدیریت جهادی دانسته که در چهار دهه از انقلاب اسلامی توانسته با اقتدار فراز و نشیب هایی چون؛ جنگ تحمیلی، تحریم و فتنه را با اراده و همت مردم ایران پشت سر گذارد.

وی در تبیین نقش و جایگاه ایران به عنوان قدرت فرا منطقه ای گفت: گروه های مقاومت اسلامی ثمره فرهنگ بسیج هستند و امروز به برکت گسترش و تعمیق این فرهنگ غنی در منطقه، جبهه واحدی برای مقابله با استکبار به ویژه اسرائیل شکل گرفته است.

وی از اقدامات تعزیرات حکومتی در آرامش بازار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان قدردانی کرد.

در ادامه حسن پور مدیرکل تعزیزات حکومتی قزوین گزارشی از اقدامات و فعالیت ها ارائه کرد و با بیان اینکه تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات صنفی است گفت:در پاسداری از حقوق شهروندان با همکاری دستگاه های نظارتی در همه ایام سال بازرسی های میدانی با حضور رؤسای شعب برگزار و با توجه به اختیارات ویژه سران قوا با متخلفان به شدت و سرعت برخورد قانونی می شود.

منبع: روابط عمومی تعزیرات حکومتی

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 954197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟