رسانه‌ها رسالت ارتقای آگاهی جامعه را بر دوش دارند

به گزارش رکناازقزوین،محمد حسین فائزی در دیدار خبرنگاران افزود:وظیفه و رسالت دیگر خبرنگاران و اصحاب رسانه ایجاد امید به آینده در جامعه و در میان مردم است که این کار با انعکاس اخبار و رویدادهای امیدوار کننده میسر خواهد شد.

وی ادامه داد: قدرت رسانه‌ باید مدیران را برای عمل به وظایف و مسئولیت‌هایی که بر عهده دارند و همچنین حضور جدی تر و محکم تر در میدان خدمت به مردم به خط کنند.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی قزوین تصریح کرد: یکی از نکاتی که خبرنگاران باید نسبت به آن توجه داشته باشند، اطلاع پیدا کردن از خبر دقیق و صحیح، راجع به وقایع است.
 
وی با بیان اینکه صحنه کار خبرنگاران یک کارزار با مخاطبین متعدد است، عنوان کرد: کار خبرنگار در بعضی از بخش‌ها مانند رزم در جنگ است به معنای پیچیده‌تر در یک جنگ ترکیبی است چرا که دشمن را در مقابل خود ندارد.
 
IMG_20230809_153822_942
فائزی اضافه کرد: جامعه رسانه نقش بزرگ تربیتی در جامعه دارد و این قداست ماموریت اصحاب رسانه را بیشتر می‌کند و خبرنگاری شباهت زیادی با رسالت انبیا دارد.

وی گفت:

خبرنگاران تلاش‌های وافری در راستای اطلاع رسانی رویدادها و مسائل مختلف خبری در طول سال دارند و رسانه ها و خبرنگاران رکن مهم مردم سالاری هستند.

IMG_20230809_153832_239

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 917711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟