استفاده از کارشناسان رسمی در صدور عادلانه حکم موثر است

به گزارش رکنا ازقزوین، علی شعبانی در مراسم تودیع و معارفه رییس و اعضا  دوره  جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین اظهار کرد: دستگاه قضایی به غیر ارکان رسمی خود شامل سازمان های تابعه و نهادهایی  است که کمک می کنند هدف اصلی که تحقق عدالت است به نتیجه برسد و قطعا بدون کمک و همراهی این نهاد ها اجرای عدالت ناقص و به کندی صورت خواهد گرفت.

وی خطاب به کارشناسان رسمی دادگستری گفت: نقش شما در دستگاه قضایی برای ما محسوس است به ویژه با توجه به پیشرفت علم و فناوری در هر رشته ای از علوم ، دانش و فناوری لازم است که متخصص همان حوزه حضور داشته باشد تا حکم عادلانه صادر شود.
رییس کل دادگستری کل استان قزوین تصریح کرد: اگر چالش و مشکلاتی در کار وجود دارد باید با مشورت و همکاری آن را حل کرد.
جواد عزیزی اجیرلو رییس جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دوره پیش افرود: در نظر داریم با همکاری مجموعه قضایی در قدم اول به مردم و در قدم بعدی به جامعه کارشناسان رسمی خدمت کنیم.
گفتنی است: در پایان این مراسم توسط رییس کل دادگستری استان قزوین از خدمات رییس و ارکان دوره قبل تجلیل و جواد عزیزی اجیرلو  به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین معرفی شد.
منبع: روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین 
 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 952652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟