طوفان الاقصی نتیجه تفکر بسیجی است

به گزارش رکنا ازقزوین، سرلشگرحسین  سلامی در اجتماع بزرگ بسیجیان استان قزوین که در سالن ورزشی شهید بابایی برگزار شدگفت: امروز هیچ اسراییلی با آرامش سربر بالش نمی‌گذارد و آشفتگی سیاسی، اضطراب اجتماعی، افسردگی و ناامنی در سر تا پا وجود این رژیم غاصب گسترده شده است.

وی اضافه کرد: براساس اطلاعات میدانی از یک هزار و ۶۰۰ تانک و نفربری که اسراییل به میدان آورده بود، ۳۰۰ دستگاه تانک آنها توسط رزمندگان فلسطینی و غزه منهدم شده است.

سردار پاسدار سلامی تصریح کرد: اسراییل اخبار داخلی را سانسور می‌کند و امروز تمام اخبار در مورد غزه است، اما همه می‌دانند که وضعیت اسراییل وخیم تر از آن چیزی است که تصور می‌کنند.

14020909000281_Test_PhotoN

وی افزود: وقتی می خواستند ملت را تسلیم و جهالت مدرن را بر ما تحمیل کنند، بسیج بعنوان تنها نیرویی که به فرمان امام شکل گرفت و با هدایت رهبری ادامه مسیر داد در مقابلش ایستاد و دشمنان وقتی با سد مستحکم بسیج مواجه شدند متوقف شدند.

سرلشگر سلامی اظهارداشت: امروز بسیج راه خود را هموار کرده و شاهدیم که در قلب لندن و امریکا راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین برپا می شود و تفکر بسیجی بر قلبهای مردم جهان نفوذ کرده و طوفان الاقصی را تبلور تفکر و اندیشه بسیج بدانید.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:  در اسراییل همه جمع شده بودند تا درسرزمینی که ملتی دیگر را از خانه و کاشانه خود آواره کرده اند و ۷۵ سال است جنگ براه انداخته اند سکونت کنند و ارتشی هم ایجاد کرده بودند تا آرامش انها را تامین کند اما می بینید که امروز آواره شده اند و در آستانه فروپاشی قرار دارند.

سرلشگر سلامی اضافه کرد:کسی باور نمی کرد که این ارتش به فروپاشی نزدیک شود تنها امام و رهبری این شرایط را پیش بینی کرده بودند و کسانی که فکر می کردند این رژیم شکست ناپذیر است اما طوفان الاقصی نشان داد که فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است و زمان برای فروپاشی رژیم اسراییل کوتاه شده و در ۴۸ ساعت از صحنه روزگار حذف می شود.

وی با تاکید بر پیروزی غزه در در جنگ با اسراییل، تصریح کرد: غزه امروز بعد جهانی پیدا کرده و به اندازه وسعت قلب همه جهانیان گسترش یافته است، تا جایی که رییس جمهور آمریکا در گذر از خیابان‌ها با حجم عظیمی از حامیان فلسطینی مواجه می شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج را وزین ترین نیروی دفاعی جهان دانست و بیان کرد: تمام نیروهای مسلح جهان محدود هستند، ارتش آمریکا با آن همه وسعت و بودجه محدودیت‌های فراوانی دارد و به طورکلی نیروهای مسلح کلاسیک کارآیی های لازم را ندارند، اما بسیج هر روز می‌جوشد و بر جمعیت آن افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: در طوفان الاقصی که خداوند مسجدالاقصی را خانه امن قرار داده عده ای از یهودیان از سراسر دنیا جمع شدند تا با غصب و تجاوز خانه ها را تصاحب کنند و مردمانشان را آواره سازند. بیش از ۷۵ سال است که بر سر ملت فلسطین آتش می بارد. بسیاری از آواره های فلسطینی هنوز کلید خانه هایشان را نگه داشته اند به امید روزی که برگردند و صاحب خانه و زمین خویش شوند.

photo_۲۰۲۳-۱۱-۳۰_۱۴-۳۶-۴۹

وی بیان کرد: ارتش اسراییل بشدت خسته و رنجور است و دو هزار سرباز فرار کرده اند و اقتصاد رژیم شکننده شده زیرا روزی سه میلبون دلار هزینه کرده اند و هتلها به محل اسکان آوارگان تبدیل شده اما فلسطین و غزه مقاوم ایستاده و از نصرت الهی برخوردار شده که نشانه کامل لطف الهی است.

سرلشگرسلامی گفت: به لطف الهی مردم غزه پیروز نهایی خواهند بود و این که یک گروه کم سلاح در یک باریکه محاصره شده از اطراف توانسته سیاست امپراطوری استکبار را دفع کند بیانگر عظمت اسلام و صدور انقلاب است و اسرائیل در باتلاقی که سالهاست کنده فرو خواهد رفت.

وی افزود: سردار دل‌ها در سوریه، لبنان و عراق به همراه همین جوانان ایرانی و بسیجی به یاری مردم آن کشورها شتافتند چرا که مستکبران در دهه‌های اخیر به سرزمین‌های مختلف پا گذاشتند و می‌خواستند سیاستمداران را تحت کنترل خود درآورند و هویت فرهنگی مسلمانان را به غارت ببرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: در این بین بسیجیان کاری کردند که تفکر بسیجی در بلاد اسلامی گسترش یافت، آیین جهاد و شهادت طلبی احیا شد و جوانان کشورهای اسلامی به میدان آمدند و مستکبران گریختند. امروز سرزمین‌های اسلامی سرشار از تفکر بسیجی است و بسیج نه تنها در ایران بلکه در کشورهای اسلامی روییده است.

14020909000251_Test_NewPhotoFree

سرلشگر سلامی  عنوان کرد: ساخت موشک، رادار، پهپاد، سلاح و مهمات، کارهای امداد، توسعه فناوری، کمک به مردم و حتی تاسیس پالایشگاه از کوچکترین اقدامات بسیج است، ما دیدیم که در همین ایام کرونا این بسیجیان بودند که پیکر فوتی‌ها را شستشو داده و غسل می‌کرند، این بسیج یک موهبت عظیم الهی و میدانی است برای جوانان طاهر و مطهر که به جامعیت خدمت کنند.

photo_2023-11-30_16-09-11

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ظرفیت‌های استان قزوین در این زمینه اشاره کرد و یادآور شد: قزوین صاحب یک سابقه درخشان است، شهیدان رجایی، بابایی، لشگری، ابوترابی، حسن پور و هزاران شهید پر افتخار هجرت را مقدمه جهاد خود قرار دادند و از همین استان در میدان نبرد علیه مستکبران حضور داشتند.

وی گفت: فرزندان غزه پیروی از نصرت الهی و ماندن در میدان آیه های قرآن را در زمین نشان دادند. یک گروه کوچک مسلح در باریکه محاصره شده غزه توانستند بزرگترین امپراطوری تاریخ بشر را در زمین خویش دفن کنند و این یعنی یک انقلاب در حال رخ دادن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: اسراییل شکست را تجربه کرد وگرنه یک نیروی نظامی پیروز هیچگاه آتش بس و شروط طرف مقابل را نمی پذیرد و‌ تن به آتش بس نمی دهد.فلسطینی ها توانستند پیروزی بزرگ را رقم بزنند. رژیم صهیونیستی نمی تواند به گذشته برگردد و‌ جنگ را با آن شدت ادامه دهد.

 

111111

12106960_468000000000000000

بسیج و سپاه برای صیانت و دفاع از نظام، انقلاب، رهبری و مردم آمادگی

 فرمانده سپاه استان قزوین گفت:بسیج و سپاه برای صیانت و دفاع از نظام، انقلاب، رهبری و مردم آمادگی کامل دارد و در مسیر آرمانها گام برمی دارد.

سردار رستمعلی رفیعی آتاتی دراین اجتماع گفت:تمام شهدا در جغرافیای معنوی یک شناسنامه دارند، اما شهدای قزوین مثل ابوترابی، لشگری در کشور می‌درخشند وبی نظیرند

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: مردم قزوین با علمای بزرگش با عالمان و فقها و دانشمندان و هنرمندانش که بی جایگزین هستند خوب درخشیده و امروز به عنوان دارالمومنین مطرح شده و همین مردم در دوران جنگ در یک روز ۱۵۰۰ کامیون کمک به جبهه ها روانه کردند و این روحیه بی جایگزین را رقم زدند.

وی اضافه کرد: امروز بسیجیان پر افتخار آمده‌اند تا بگویند که آماده جانفشانی برای انقلاب اسلامی و رهبری هستند و همچنان پای آرمان شهدا ایستاده‌اند.

سردار آتانی اظهارداشت: ماموریت بسیج در کمک به مردم و عرصه سازندگی و عمران و حوادث نیز جدی است و بسیجیان حیات خود را در اتصال به حیات مردم می دانند و مردم را باور و دوست دارند و در کنارشان هستند.

525252

photo_2023-11-30_16-09-04

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

 

کدخبر: 951040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟