تفاهم نامه طرح حمایتی لوله کشی منازل مددجویان بهزیستی به امضاء رسید

به گزارش رکنا از اصفهان؛ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت از امضاء طرح حمایتی لوله کشی منازل مددجویان بهزیستی در راستای مسئولیت های اجتماعی خبر داد و گفت: در تفاهم نامه طرح حمایتی لوله کشی منازل مددجویان مطابق با موافقت اخذ شده ابلاغی از سوی هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران ، هزینه لوله کشی منازل مددجویان بهزیستی در سقف مبلغ تعیین شده بطور رایگان توسط شرکت گاز استان اصفهان تامین و پرداخت خواهد شد.

لوله کشی منازل مددجویاناین جلسه با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، معاونین و اعضاء کمیته بحران این شرکت و مدیرکل سازمان بهزیستی و معاونین وی برگزار شد.

عسکری با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان با الگو گرفتن از حضرت علی (ع) یک کار بسیار ارزشمند است و باعث خیر و برکت در زندگی می شود گفت: شرکت گاز استان اصفهان گاز رسانی به 114 شهر و بیش از 1500 روستا و مکان مزرعه را انجام داده است.

وی افزود: این شرکت در راستای هدفمندی یارانه ها و مسئولیت های اجتماعی خود در سال 1401 بیش از 98 هزار مددجوی سازمان  بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که مصرف بهینه را رعایت نمودند از پرداخت گازبها معاف کرده است.

عسکری با اشاره به اینکه تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت تامین ایمن و پایدار گاز طبیعی برای مردم شریف استان پهناور اصفهان می باشد گفت: با اقدامات متنوع و موثر شرکت گاز در حوزه مسئولیت های اجتماعی خوشبختانه دستاوردهای ارزنده ای برای بخش آسیب پذیر استان حاصل شده است که ان شاءالله با امضای این تفاهم نامه برگ زرین دیگری در کارنامه کارکنان مسئولیت پذیر شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی رقم خواهد خورد.

در ادامه نیز دکتر چاووشی مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان ضمن تشکر و حمایت های شرکت گاز استان از مددجویان و انعقاد این تفاهم نامه اعلام نمودند که شرکت گاز استان اصفهان جزء دستگاه های اجرایی پیشتاز و موثر در ارائه خدمات به مددجویان می باشد و افزود این خدمات اثر قابل توجهی بر زندگی مددجویان تحت پوشش این سازمان دارد.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به حوادث ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی گاز، بر توجه آحاد جامعه به رعایت اصول ایمنی و صرفه جویی در مصرف این انرژی ارزشمند تاکید نمود و افزود: با توجه به وجود ناترازی گاز باید الگوی مصرف بهینه با جدیت بیشتر رعایت گردد و از تمامی مشترکین خواست نسبت به مدیریت مصرف خود کوشا باشند و با تنظیم دمای محیط و رعایت دمای رفاه  21 – 18 درجه در منازل، ادارات، فضاهای آموزشی، ورزشی، مذهبی، اماکن تجاری و... الگوی مصرف را به نحو مطلوب رعایت نمایند.

اصفهان / بهمن راعی

 

 

کدخبر: 950622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟