تدوین راهکار بازسازی و توسعه ساختمان دانشگاه پیام نور کوهدشت

به گزارش رکنا از لرستان؛ در این دیدار که صبح روز شنبه چهارم آذرماه در دفتر استاندار لرستان انجام شد، فرهاد زیویار گفت: برنامه ی مولدسازی مجموعه ی داوودرشید کوهدشت تحت مالکیت دانشگاه پیام نور برای بازسازی و توسعه ی ساختمان دانشگاه پیام نور در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به دور دست بودن مجموعه ی داوود رشید و عدم استقبال دانشجویان نسبت به این مجتمع، می توان از اعتبار فروش و یا تهاتر آن برای توسعه ی ساختمان اصلی دانشگاه پیام نور کوهدشت استفاده کرد.

استاندار تأکید کرد: در این راستا پیگیری های لازم توسط فرماندار کوهدشت و رئیس دانشگاه پیام نور استان انجام شود.

زیویار همچنین به مشکلات ساختمان دانشگاه پیام نور در مجموعه ی دهکده ی المپیک خرم آباد اشاره کرد و گفت: معاون سیاسی امنیتی استاندار با هماهنگی مدیران کل ورزش و جوانان، مدیریت و برنامه ریزی، اقتصاد و دارایی و همچنین رئیس دانشگاه پیام نور استان پیگیری های لازم را برای تهاتر اداره ورزش و این دانشگاه انجام دهند.

وی به ضرورت طرح آمایش رشته ها و اهمیت مقوله ی پژوهش در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای طرح آمایش رشته ها می توان به فراخور نیازهای استان رشته های تحصیلی را در مقاطع مختلف ساماندهی کرد.

استاندار افزود: پژوهش های کاربردی که تبدیل به فناوری شوند یکی از نیازهای اساسی کشور می باشد که دانشگاه ها از جمله دانشگاه پیام نور باید روی آن تأکید ویژه داشته باشند.

زیویار تصریح کرد: در طرح نظام مسائل دانشگاه ها از جمله پیام نور باید مشکلات کشور از جمله فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها و همچنین تغییرات ساختاری جمعیت که با آن مواجه هستیم در نظر گرفته شوند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 949414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟