مردم طرح ملی شهریاران را جدی بگیرند

به گزارش رکنا از اردبیل، سلمانی فتحی دستیار استاندار در امر مردمی سازی در استان اردبیل در نشستی با خبرنگاران گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه به مردم برای ترقی در تمامی حوزه ها و پای کار آمدن مردم و دستور رئیس محترم جمهور برای مردمی سازی دولت ،طرح ملی شهریاران در چند روز گذشته شروع به فعالیت کرده و همه مردم به عنوان یک حلقه میانی می توانند زمینه ساز رشد و ترقی محل زندگی خود باشند.

وی با تاکید بر اینکه نقش مردمی سازی دولت با حضور مردم پای کار معنی می گیرد و اقدامات چشم گیری نیز با حضور مردم انجام گرفته و بارها دیده ایم که تا چه میزان نقش مردم موثر بوده است افزود امروز نخبگان، دغدغه مندان ،صاحبان ایده ،اندیشمند و صاحب نظر می توانند ایده های خود در سایت رسمی shahriaran.ir ثبت کنند.

دستیار استاندار یادآور شد دولت نیز برای طی داوری های انجام گرفته روی موضوعات مطروحه نسبت به حل موضوعات مطرح شده اقدام خواهد نمود  و هیچ طرحی که می تواند زمینه رشد و ترقی حتی محله ها باشد زمین نخواهد ماند.

سلمانی فتحی ابراز امیدواری کرد طرح شهریاران یکی از ابزار های اصلی برای کاهش مشکلات روستایی و شهری است و نقش حضور مردم درمیدان را پررنگ می کند.

وی در پایان از اهالی رسانه و تمامی فعالان فضای مجازی خواست تا نسبت به معرفی شایسته این طرح که قطعا در بلند مدت باعث رشد و شکوفایی بیشتر جامعه خواهد شد کمک حال اجرای حکمرانی مردم باشند و این طرح را جدی بگیرند.

مولاخواه/

کدخبر: 949356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟