مردمی سازی دولت در اولویت کاری مسئولین دولتی قرار گرفته است

به گزارش رکنا از اردبیل، در  اولین جلسه مردمی سازی دولت در اجرای عملی گام دوم انقلاب  و در قالب حکمرانی مردم در شهرستان سرعین برگزار شد.

سلمانی فتحی دستیار استاندار اردبیل در امر مردمی سازی دولت در اولین جلسه مردمی سازی دولت در شهرستان سرعین با تاکید بر اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر حضور مردم در تمامی عرصه ها، گفت: دولت راه را برای حضور نخبگان،حلقه های میانی و دغدغه مندان باز کرده است

وی با بیان این مطلب که این همت در مسئولین ارشد کشور با تاکید رئیس جمهور و با هدایت عبودتیان دستیار رئیس جمهور در کشورایجاده شده است از مسئولین خواست، تا زمینه برگزاری نشست ها و گفتمان مردمی سازی  حکمرانی مردم را باز نمایند.

سلمانی فتحی در ادامه خواستار برگزاری نشست های تخصصی در قالب کارگروه های تخصصی با استفاده از تمامی اقشار مردم در شهرستان سرعین شد.

وی تاکید کرد در همه شهرستان ها دستیاران فرمانداران زمینه افزایش مشارکت های مردمی را با تشکیل کارگروه های تخصصی و با استفاده از همه طرفیت های مردمی را ایجاد نموده و ضمن ایجاد فضای گفتمان مردمی سازی شرایط را برای ایجاد امید آفرینی افرادی که توانایی حل مشکلات اقتصادی دارند فراهم نموده و موجب کاهش تصدی گردی دولت حتی در امور اقتصادی باشند.

در این نشست نخبگان،حلقه های میانی و فعالین اجتماعی و اقتصادی شهرستان ضمن بیان مشکلات موجود در حوزه های فعالیت و مورد تخصصی خود از حرکت دولت در تحقق حکمرانی مردم و زمینه حضور آنها در حوزه های تصمیم گیری و اجرا تشکر نمودند/

مولاخواه/

 

 

کدخبر: 947711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟