تعیین و تکلیف اسناد مالکیت خانه های جوان شهرستان ها به نام اداره کل ورزش وجوانان استان

به گزارش رکنا از لرستان؛ سید آرش قیاسیان در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان که به ریاست استاندار لرستان برگزار شده بود با تاکید بر لزوم پیگیری بحث خانه‌های جوان شهرستان های استان، اظهار کرد: خانه های جوان در سطح شهرستان های استان از سال ۱۳۹۶ احداث شده اند ولیکن اسناد مالکیت آنها تا کنون بلا تکلیف بوده است.

وی با تقدیر از حمایت های استاندار لرستان در خصوص حمایت از برنامه های حوزه جوانان، افزود: پیگیری تعیین وتکلیف سند خانه های جوان استان برای نخستین بار است که انجام می گیرد.

قیاسیان با بیان اینکه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مصوبات بسیار خوب وامید بخشی در این زمینه انجام گرفته است ، بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا اسناد مالکیت ۵ خانه جوانی که توسط سازمان مسکن وشهرسازی در شهرستان‌های خرم آباد ، بروجرد ، ازنا ،دورود والیگودرز ساخته شده‌اند با توجه به موافقت استاندار محترم وموافقت کمیسیون ماده ۶۹ (انتقال اسناد دستگاهای دولتی به یکدیگر) بدون تشریفات اداری به بنام اداره کل ورزش و جوانان استان منتقل شود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان تصریح کرد: همچنین مقرر شد سایر خانه های جوان ساخته شده توسط شهرداری‌ها در شهرستان‌های کوهدشت ، پلدختر و نورآباد پس انجام پایان کار و پروانه توسط شهرداری به اداره کل ورزش و جوانان منتقل شود.

قیاسیان گفت: با توجه به اهمیت نقش خانه های جوان در توسعه فعالیت سمن ها بدون شک با پیگیری های انجام گرفته و حمایت های دلسوزانه استاندار محترم لرستان شاهد فعالیت پویا ، موثر و توسعه بخشی در حوزه جوانان استان در سایه فعالیت سمن ها خواهیم بود.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 947554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟