فعالیت ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۶۰۰هیات ورزشی در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان؛ سید آرش قیاسیان  در نشست با پرسنل اداره کل ورزش وجوانان استان که به مناسبت هفته جوان برگزارشده بود ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان ، اظهار کرد: اقدامات خوبی در بخش های مختلف ذیل حوزه ورزش و جوانان استان  انجام گرفته است.

وی افزود: به عنوان متولیان ورزش وجوانان وظیفه خطیری در ارتباط تا با جوانان به عنوان یک قشر خاص که آینده سازان کشور هستند برعهده داریم .

قیاسیان ، تصریح‌کرد: در این طی روز های اخیر  مدالها و دست آوردهای خوبی در حوزه ورزش داشته ایم‌ که این موفقیت ها  بدون شک مرهون حضور فعال و هماهنگی و همکاری مستمر پرسنل بوده و امیدواریم در آینده نیز  شاهد موفقیت های  بیشتر در این زمینه باشیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به نقش موفق و پویای جوانان در ورزش استان از فعالیت ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان خبر داد و گفت: همچنین  ۶۰۰ هیات ورزشی فعال نیز در استان وجود دارد.

قیاسیان به حضور فعال جوانان در تشکل ها و سازمان های مردم نهاد حوزه ورزش وجوانان استان نیز اشاره کرد و یادآورشد:   سمن های حوزه جوانان  و البته دبیران آنها خود به عنوان یک مدیر و به صورت بین بخشی توازنی بین دولت و جوانان در استان ایجاد کرده اند.

 وی با تاکید بر لزوم الگو سازی برای جوانان، خاطر نشان کرد: حضرت علی اکبر نمونه بارزی برای الگوسازی جوانان  پاک ، متقی و متدین است کما اینکه در جنگ تحمیلی نیز رشادت های شهید حسین فهمیده ها که الگویشان حضرت علی اکبر (ع) بود  باعث شد  تا ایران عزیز در برابر  استکباری که با تهاجم  به کشور  قصد گرفتن هویت اسلامی ما را  داشت مقاومت کند.   

قیاسیان دست آوردهای مقاومت در برابر استکبارجهانی ودشمنان را حاصل فطرت انسانی و تربیت اسلامی _ ایرانی جوانان دوران دفاع مقدس دانست و گفت: این رشادت های جوانان و شهدا باعث شد تا دشمن عقب نشینی کند.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه برنامه‌های خوب و متنوعی توسط معاونت جوانان اداره کل درقالب های مختلف ‌و‌ رویدادهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و... در حال انجام است، عنوان کرد: خوشبختانه  شاهد فراگیر شدن این برنامه های متنوع در تمام استان نیز هستیم.

وی با تاکید براینکه باید به مطالبات جوانان به صورت ویژه ای نگاه کرد، خاطر نشان کرد: جایگاه ستاد ساماندهی امور جوانان باید برای دستگاه های اجرایی نهادینه شود تا ادارات همکاری لازم را در اجرای کیفی برنامه های حوزه جوانان داشته باشند؛ همچنین خانه های جوان در سطح استان باید بیش از این پویا شده و نسبت به واگذاری خانه های جوان تمهیدات لازم نیز اندیشیده شود .

 

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 874844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟