رسانه‌ها در فضای انتخاباتی استان آگاهانه وارد شوند
به گزارش رکنا از اردبیل،  قاسمیان در شورای اطلاع‌رسانی استان اردبیل، اظهار کرد: فعالان عرصه اطلاع‌رسانی نقش مهمی در حفاظت از امنیت روانی جامعه دارند و همراه با متولیان امر نظارت و امنیت، باید به تقویت اعتماد و امید کمک کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات، هماهنگی و ایجاد فهم مشترک از باید‌ها و نباید‌های مربوط به فضای انتخاباتی در استان اردبیل از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه حوزه رسانه و فعالان این بخش قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها برای انعکاس اقدامات و عملکرد حوزه مربوط گفت: حوزه رسانه نیازمند سوژه‌ها، گزاره‌هایی برای تولید محتوا، ایفای نقش آموزشی و هدایتی و همچنین ایجاد امید و اعتماد در بین مردم است که با مشارکت دستگاه‌ها در تولید محتوا، تأثیر مثبت رسانه‌ها در پیشرفت استان اردبیل تأمین و تضمین می‌شود.
قاسمیان توجه به تولید محتوا بر اساس قواعد سواد رسانه‌ای را یادآور شد و افزود: محتوای تولید شده باید متناسب با این اصول باشد تا مردم برای دریافت و ایفای نقش خود به طور کامل با موضوعات مواجه و آشنا شوند.

 

کدخبر: 947158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟