تخصیص سوخت خودرو‌های گازوئیلی استان بر اساس کارکرد ماهانه

به گزارش  خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: تامین سوخت با کیفیت خودرو‌ها و توزیع به موقع آن از رسالت‌های مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر سوخت مصرفی خودور‌های گازوئیل سوز برای خودرو‌های برون شهری با اخذ بارنامه و ثبت در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تائید امور پایانه‌های استان ارائه می‌شود.

حجت مدنی افزود: ارائه سوخت به خودرو‌های درون شهری هم با اخذ پروانه فعالیت و ثبت نام در آدرس www.utcms.ir و تائید سازمان حمل ونقل درون شهری شهرداری‌ها (تاکسیرانی) و صدور بار برگ روزانه امکان پذیر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهار کرد: سازمان‌های متولی (شهرداری‌ها، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها) در راستای تکریم ارباب رجوع و پیشگیری از مراجعات این قشر به جایگاه‌های سوخت جهت دریافت نفت گاز اضطراری باید نسبت به توجیه مالکین خودرو‌های مذکور و رفع مشکل سامانه‌ای آن‌ها در خصوص ثبت نام و ارائه سهمیه اقدام کنند.

مدنی گفت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به رانندگان ناوگان دیزلی، نظارت بر نحوه تامین و توزیع نفت گازدر  بخش حمل و نقل در منطقه اردبیل تشدید خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: همچنین با هدف تشدید نظارت بر نحوه تامین و توزیع نفت گاز، ناوگان حمل و نقل دیزلی (باری و مسافری) در مسیر‌های مواصلاتی استان اردبیل دارندگان خودرو‌های گازوئیلی، سهمیه نفت گاز تخصیصی خود را تنها با ارائه با کارت هوشمند سوخت دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه اعلامی از سوی هیات وزیران، سهمیه سوخت (نفت گاز) دارندگان وسائط باری و مسافری بر اساس پیمایش راه انجام شده که میزان سهمیه تخصیصی تعیین شده برای انواع خودرو‌ها که  توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال شده  در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ می‌شود.

مدنی در پایان برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور را تکذیب کرد و گفت: عرضه بنزین در تمامی مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با نرخ اول بصورت یارانه‌ای (هزارو ۵۰۰ تومانی) و بنزین با نرخ غیریارانه‌ای (۳ هزار تومان) و همچنان مطابق روال گذشته در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت استان اردبیل انجام می‌شود.

 

کدخبر: 791797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟