به گزارش رکنا از لرستان؛ سرهنگ"نبی اله قاسمی" در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی مراجعه چند راننده تاکسی اسنپ مبنی بر زورگیری و سرقت اموال آنان توسط 3 سارق با سلاح سرد، موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 13 خرم آباد با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی 3 سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیات هایی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان با شگردهای مختلف اقدام به درخواست تاکسی اینترنتی اسنپ می کنند و با هدایت آنها به مناطق خلوت و خارج از شهر با استفاده از سلاح سرد اموال آنان را به سرقت می بردند.

سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از متهمان و همچنین تحویل اموال مسروقه به مالباختگان به رانندگان توصیه کرد، هنگام مسافرکشی در نرم افزارهای اینترنتی یا بصورت عبوری با توجه به عدم شناسایی مسافران بسیار احتیاط کنند و به راحتی در دام افراد سودجو و تبهکار گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 943531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟