یوم‌الله 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش رکنا ازقزوین، آیت‌الله عابدینی درحاشیه راهپیمایی 13آبان درگفتگوبا خبرنگار رکنا گفت: برخی از روزها در تقویم هر ملتی یادآور خاطرات خاصی است که در این میان روز 13 آبان برای ملت ایران با دیگر روزها تفاوت‌های بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: یوم‌الله 13 آبان برای مردم ایران یادآور مبارزه‌ای بی‌امان و مقتدرانه با استکبار جهانی است تحت هدایت ولی امر مسلمین رهبرانقلاب است و تا زمانی که این مردم زیر پرچم ولایت حرکت می‌کنند، دست از مبارزه با استکبار و استعمار برنخواهند داشت.
نماینده ولی فقیه درقزوین تاکید کرد: سران کشورهای زورگوی استکباری اگر عاقل بوده و واقعیت‌ها را به درستی ببینند و درک کنند، دست از دشمنی با ملت ایران برمی‌دارند، چرا که این مردم هرگز در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی سر تعظیم فرود نمی‌آورند.

7j4a0208

وی با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در سراسر استان قزوین با شکوه‌تر از هر سال برگزار شده است، گفت: مردم استان  عشق و علاقه خود را به اسلام و انقلاب و پیروی خویش از ولایت را به اثبات رساندند که قابل تقدیر است و در مسئولان قدر چنین مردمی را بدانند.

 وی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران مناطق مسکونی و نسل کشی، فضای مقدس جریان ضد استکباری را در همه آحاد و اقشار خصوصاً مسلمین جهان ایجاد کرده که این فضا را باید قدر بدانیم و از این ظرفیت بزرگ برای ایجاد یک جبهه پشتیبانی نرم بر علیه رژیم غاصب استفاده کنیم.
آیت اله عابدینی عنوان کرد: یوم الله ۱۳ آبان فرصت بسیار مغتنمی است که بتوانیم یک انسجام بی‌نظیر علیه این استکبار جهانی و حامیانش شکل دهیم و این مهم دست یافتنی است.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 943147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟