امروز عرضه درست نان نماد کفایت کارگزاران حاکمیت است

به گزارش رکنا ازقزوین؛ عباس کاظمی در جلسه آموزشی نانوایان شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات جهاد کشاوزی قزوین برگزار شد، با اشاره به مشکلات نانوایان، تصریح کرد: رسالت پخت و عرضه نان مانند عرضه دیگر کالاها نیست، از قدیم وطبق باورهای دینی ما نان جایگاه ویژه‌ای دارد و همواره محترم بوده است و گاهی به عنوان قسم از آن یاد می‌کنیم.

وی افزود: امروز نان به نماد کفایت حاکمیت و کارگزاران تبدیل شده است، مردم وقتی می‌خواهند کارگزاران خود را ارزیابی کنند یکی از جلوه‌های آن زنجیره تولید و عرضه نان است، در گذشته راه پر فراز و فرودی در حوزه نان طی شده است اگرچه نقدهایی وجود دارد اما این نقدها باید با استفاده از تجربه گذشته مسیر رو به جلو را هموار کند.

photo_2022-11-14_06-46-49

فرماندار قزوین بیان کرد: در مدت 8 ماه فعالیتم در فرمانداری بیشترین ارتباط را با نانوایان داشتم، نانوایان نیز خودشان نسبت به اینکه مردم از کیفیت نان ناراضی هستند؛ گلایه‌ دارند اما باید دید شما به عنوان مباشرین و خادمین عرصه تولید نان و ما به عنوان کارگزار چقدر در ایجاد این نارضایتی سهیم هستیم؟ این سوال باید پاسخ داده شود.

وی افزود: برخی از نانوایان که تعدادشان اندک است می‌گویند اگر من آرد را نفروشم زندگیم اداره نمی‌شود، اگر وزن چانه را کم نکنم یا افزودنی را کم نکنم نمی‌توانم زندگی‌ام را بچرخانم؛ باید توجه داشت که این اقدامات است که تولید نارضایتی می‌کند؛ باید بررسی کنیم که چه میزان از این نارضایتی‌های عمومی کف میدان متوجه همین اقدامات ناسالم  است؟ در حال حاضر با احتساب نان فانتزی‌ها 742 نانوایی در شهرستان قزوین داریم زمانی نارضایتی کاهش پیدا می‌کند که بتوانیم با اطمینان بگوییم آرد از شبکه خارج نمی‌شود و همه نانوایان طبق وظیفه خود به مردم خدمت می کنند.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 843181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟