معیار تمام تصمیم گیری ها قانون است

به گزارش رکنا از لرستان، فرهاد زیویار در جلسه ی مولدسازی استان عنوان کرد: تمامی دستگاه هایی که در بحث مولدسازی مناقشه دارند می بایستی مطابق قوانین ابلاغی عمل کنند.

وی مولدسازی را نوعی سرمایه گذاری برای کشور برشمرد و اظهار کرد: مجموعه ی استانداری به عنوان دستگاه ناظر توان مدیریت را بین دستگاه ها در نظر می گیرد اما در نهایت قانون تعیین کننده خواهد بود.

استاندار لرستان در مورد موضوع زمین منطقه ی کمالوند به مالکیت گمرک و استفاده ی نیروی انتظامی گفت: در این راستا جلسه ی هماهنگی با حضور معاون عمرانی، مدیر کل اقتصاد و دارایی و دستگاه های مورد نظر برگزار و تعیین و موضوع تکلیف شود.

زیویار تصریح کرد: جزئیات ۷۳ملک تنفیذی استان به دستگاه های مربوطه ابلاغ شوند تا برای مولدسازی و مراحل مزایده اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین برای تهیه ی بسته های رونق جهت تخصیص اعتبارات مولد سازی تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی معاون عمرانی و مدیران کل برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی پروژه های مهم و اولویت دار استان برای تخصیص اعتبارات مولدسازی انتخاب شوند.

استاندار ادامه داد: انتخاب پروژه ها باید به نحوی باشد که جنبه ی استانی آن در اولویت باشد.

در این جلسه که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر کل دفتر فنی استانداری، مدیران کل برنامه و بودجه و اقتصاد و دارایی استان و برخی مدیران دستگاه های مربوطه برگزار شد مواردی از جمله برخی املاک دولتی در شهرستان های مختلف جهت پیگیری و تعیین تکلیف بررسی شدند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 942769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟