جریمه میلیاردی قاچاقچی موتورسیکلت در مشگین شهر

به گزارش رکنا از اردبیل،  علی رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان مشگین شهر تردد یک دستگاه موتورسیکلت خارجی هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق در پارک جنگلی مشگین شهر را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: ارزش ریالی این پرونده پنج میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال بود که در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشگین شهر رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به محتویات موجود در پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط موتور سیکلت، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همچنین اظهارکرد: یک واحد صنفی سوپرمارکت به اتهام فروش کالای تاریخ مصرف گذشته در تعزیرات حکومتی شهرستان اردبیل محکوم شد.

رحیمی آذر افزود: پرونده مربوط به تخلف فروش کالای تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۱۳۵ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با بررسی محتویات پرونده، ضمن صدور حکم نسبت به معدوم کردن کالا‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۳۵۴میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد

 

کدخبر: 941894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟