جزای میلیاردی قاچاقچی مرغ در قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، علیرضا حسن پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌ها با مشکوک شدن به یک خودرو در جاده رشت _قزوین، پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی، تعداد بیش از 1200 قطعه مرغ را که بدون مجوز حمل می شد کشف کردند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارزشهرستان قزوین  مورد رسیدگی قرار گرفت و نهایتا پس از احراز تخلف، متهم علاوه بر عرضه کالای مکشوفه بهرقیمت مصوب در بازار  به  پرداخت یک میلیارد و۸۶۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
حسن پور با اشاره به طرح برخورد با محتکران  به کشف چند انبار ارزاق عمومی در استان اشاره کردو ادامه داد در گشت های مشترک تعزیرات  یک انبار شکر در جاده شهر صنعتی  ۴۳۲۵ کیسه ۵۰ کیلویی و همچنین در یک انبار در اقبالیه 175کارتن شش شانه ای تخم مرغ و بیش از ۲۶۶ کیسه قند ۲۰ کیلویی و ۱۹کیسه سبوسوس گندم  کشف و ضبط گردید که در حال حاضر باقید فوریت در حال رسیدگی جهت صدور و اجرای رای می باشد.
سرپرست تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اینکه با محتکرین و متخلفین تعارفی نداریم خط قرمز تعزیرات را تضییع حقوق عامه اعلام کردو نسبت به هرگونه اقدام منافی قانون هشدار داد.

 

کدخبر: 780630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟