آماده سازی راهدار خانه ها در آغاز فصل سرما

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ محمد رستگاری گفت: در راستای برنامه‌های راهداری زمستانه امسال اقدامی متفاوت برای مردمی سازی راهداری صورت گرفته و خدمت رسانی در این حوزه با استقرار سه تیم در راهدارخانه ها انجام خواهد شد.

وی در این باره اظهار کرد: در آستانه فصل زمستان، ضرورت هماهنگی و برنامه ریزی جهت انجام هر چه بهتر عملیات های راهداری زمستانه، احساس می شد که امید است با همراهی فرماندار مهریز، سایر مدیران اجرایی و بهره گیری از ظرفیت بالای دهیاران و بخشداران، بهترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشیم.

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، افزود: پاکسازی و ایمن سازی مسیرها در کوتاهترین زمان در کلیه شبکه های جاده ای شهرستان ها در دستور کار قرار دارد‌ که به نظر می‌رسد تحقق مردمی سازی راهداری را که یک اقدام متفاوت است، به همراه خواهد داشت.

رستگاری با تأکید بر اینکه هماهنگی های لازم جهت تامین تجهیزات توسط دهیاران و همچنین اداره کل، صورت گرفته است، تصریح کرد: در این نشست مقرر شد از ظرفیت ماشین آلات موجود در شهرستان و دهیاری ها استفاده شود تا بتوانیم در فصل بارش ها، کیفیت خدمات راهداری را افزایش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در مهریز ۱۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جهت راهداری زمستانی پیش بینی شده همچنین تعداد سه اکیپ راهداری نیز در راهدارخانه مسجد ابوالفضل(ع)، راهدارخانه تنگ چنار و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان با آمادگی کامل مستقر می شوند تا در کوتاه ترسم زمان عملیات پاکسازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در رابطه با تامین روشنایی محور یزد مهریز نیز اذعان کرد: تامین روشنایی بخشی از محور به علت تأخیر در تأمین اعتبارات با تأخیر مواجه شده است که با پیگیری های انجام شده و خریداری مصالح و تجهیزات مورد نیاز، عملیات مذکور از سر گرفته خواهد شد و به زودی مراحل نهایی آن انجام و به بهره برداری خواهد رسید.

اولین نشست هم اندیشی و هماهنگی راهداری زمستانه در مهریز، با حضور مدیر کل، معاون توسعه و منابع ، معاون راهداری، مشاور مدیر کل، مدیر حراست و همچنین مسئولین و مدیران اجرایی این شهرستان برگزار شد.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 940884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟