بانوی کوهنورد آسیب دیده نجات یافت

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد؛ حمیدرضا باقری گفت: شب گذشته ساعت 19:40 بنا به اطلاع مردمی مبنی بر حادثه در ارتفاعات ادرشک مهریز بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان شهرستان مهریز به محل حادثه اعزام شدند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: در این حادثه یک بانوی کوهنورد 38 ساله از ناحیه مچ پا دچار آسیب شده بود، امدادگران و نجاتگران هلال احمر پس از جستجو و روئیت در مسیر برگشت قله میل فرنگی منطقه آدرشک و پس از اقدامات اولیه درمانی و سرم تراپی و آتل پای مصدوم و فیکس کردن در بسکت به پایین کوه انتقال دادند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 00:40 بامداد امروز به پایان رسید عنوان کرد: پس از انتقال به مکان امن و پایین کوه مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا مهریز انتقال داده شد.

باقری ضمن قدردانی از امدادگران و نجاتگران هلال احمر که همیشه در همه جا آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم نکات ایمنی را با توجه به وضعیت منطقه و حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر حادثه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن موقعیت را به ندای امداد ( تلفن سه رقمی) ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند و راهنمایی‌های اولیه را برای کمک به مصدوم تا حضور امدادگران دریافت کنند.

یزد/سمیه گلابگیریان
 

کدخبر: 940853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟