عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را در هم کوبید

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت الاسلام " سید اسماعیل حسینی مازندرانی " در مراسم بصیرت افزایی خانواده کارکنان انتظامی شهرستان خرم آباد اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی که به همت عده ای از رزمندگان مقاومت فلسطینی انجام شد هیمنه پوشالی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را در هم کوبید.

وی افزود: امروز آنچه را ما در غزه می بینیم، رژیم سفاک و کودک کش و غاصب اسرائیل در حال ظلم و نسل کشی مسلمانان و کوچاندن این مردم مظلوم و بی دفاع از سرزمین مادری شان است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گفت : رژیم آپارتاید و سفاک اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار ، انگلیس، فرانسه و ... این مدعیان دروغین دموکراسی بیش از ۷۵ سال در فلسطین در حال ظلم به این مردم بی دفاع و مظلوم است .

حجت الاسلام حسینی مازندرانی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونستی مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه را حدود 16 سال است در سخت ترین محاصره های اقتصادی، غذایی، دارویی و غیره همچون زندانی قرار داده است تصریح کرد: نتیجه این همه ظلم و بی رحمی ، توهین به مقدسات و نمازگزاران مسجد الاقصی و هزاران جنایت دیگر باعث شد رزمندگان مقاومت فلسطین با اتکال بخداوند باری تعالی طوفان الاقصی را در پاسخ به این همه ظلم و جنایت رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی، که در حوزه نظامی یک پیروی بزرگی برای محور مقاومت و همه مردم آزاده جهان داشت، شکست بزرگ و مفتضحانه ای را برای رژیم ظالم اسرائیل و حامیان غربی این رژیم رقم زد، شکستی که در حوزه اطلاعاتی بی نظیر بود.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان تصریح کرد: نادیده گرفتن حقوق مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و محاصره شدید آنان حتی در تامین ابتدایی ترین نیازهای زیستی اعم از غذا ، دارو و غیره ، ظالمانه ترین اقدام عیله بشریت است که توسط مدعیان دروغین آزادی در حال انجام است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی با اشاره به تبلیغات رسانه ای و هجمه های گسترده رسانه های غربی برای جابجا کردن جای مظلوم و ظالم بیان داشت: این نمونه دیگری از اقدامات خصمانه و ددمنشانه این مدعیان دروغین دموکراسی است.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 938010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟