انجام بیش از ۶۵ کیلومتر  روکش آسفالت حفاظتی در راههای شهرستان کوهدشت / حذف دو نقطه حادثه‌خیز

به گزارش رکنا از لرستان؛ روح اله مهدی پور  به عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوهدشت، اشاره کرد و اظهارداشت: با تلاش ادارات ستادی و اداره شهرستان ، ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت در محور های فرعی و روستایی  و  ۶۵.۵ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی از راه های این شهرستان در محورهای بوگلان، سوری لکی، قرعلیوند، زالیاب، رشید آباد، ضرونی، کله کاوه راه، چهارقلعه و سرخ دم لکی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: خاکبرداری و ترانشه برداری به میزان ۸ هزار و ۷۰۰ مترمکعب، شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه به طول ۴۱ کیلومتر ، پاکسازی شانه و حاشیه راهها به طول ۸۴ کیلومتر و ۷۳.۵ کیلومتر تسطیح و اصلاح شیب شیروانی  را از اقدامات شاخص در حوزه راهداری می باشد.

مهدی پور تصریح کرد: چاله گیری با آسفالت به میزان ۱۴۰ تن، ساماندهی و نصب علائم به تعداد ۵۵۵ عدد، شست و شوی ۷۱۰ عدد علائم ایمنی، شناسایی ۲۰ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و درنهایت قلع و قمع ۹ مورد در این مدت انجام شده است‌.

وی پاکسازی قنو به طول ۲۷۱ کیلومتر ، ۵.۴ کیلومتر ریزش برداری، نصب ۱۴ سرعتکاه ، نصب ۳هزار و ۴۰۰ عدد چشم گربهای، نصب ۲۲۰ استوانه ایمنی، ساماندهی ۱۸ شاخه گاردریل راه های اصلی ، ۱۸ کیلومتر بهسازی مسیر و بازگشایی ، تنقیه ۱۹ دستگاه پل  و تعمیرات ابنیه فنی به تعداد ۵ دستگاه  را به عنوان‌ بخش دیگری از عملکرد در حوزه راهداری برشمرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوهدشت بیان کرد: در این مدت دو نقطه حادثه‌خیز (تقاطع پریان و کشماهور) در محور های اصلی کوهدشت_پل کشکان و زانوگه_بابازید ، حذف و اصلاح گردید.

این مقام مسئول  به اقدامات این شهرستان در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: طی ۱۸ مرحله از شرکت های حمل و نقل کالا بازدید بعمل آمده و  در کنترل دروازه ای به تعداد ۷۲۵ دستگاه ناوگان کالا،  همچنین کنترل حمل مواد خطرناک به تعداد ۴۵۰ دستگاه ناوگان باری و کنترل دروازه ای محموله های ترافیکی به تعداد ۶ مرحله صورت گرفته است.

مهدی پور اضافه کرد: در حوزه مسافر، در این مدت ۲۰ دستگاه اتوبوس به صورت روزانه جهت جابجایی زائرین اربعین به مرز مهران اعزام شدند ، ۱۸ مرحله بازدید از شرکت های اتوبوسرانی و ۱۲ مرحله کنترل دروازه ای ناوگان انجام شده است.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 937996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟