صدور مجوز کسب و کار «خانه مسافر» از درگاه ملی مجوزها

به گزارش رکنا از لرستان؛ علی محمدی در اینباره اظهار کرد: علاقمندان به کسب درآمد از طریق اجاره موقت بخش یا تمام محل سکونت تحت تصرف خود به گردشگران (خانه مسافر) می‌توانند مجوز کسب و کار «خانه مسافر» را همچنان به روش ثبت محور و حداکثر ۳ روزه از درگاه ملی مجوزها اخذ نمایند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که ممکن است در آینده نزدیک مجوز خانه مسافر از حالت ثبت محور به تأیید محور تبدیل و مراحل و زمان صدور آن دشوار و طولانی شود، به علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری در این کسب و کار پیشنهاد می‌شود هرچه سریع‌تر درخواست خودشان را در درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir ثبت و بعد از طی مراحل قانونی، مجوز را دریافت کنند و به‌طور رسمی و قانونی به فعالیت مشغول شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان با بیان اینکه این اطلاع‌رسانی با هدف پیشگیری از غافل‌گیر شدن سرمایه‌گذاران محترم در این کسب‌ و کار صورت‌گرفته، افزود: دبیرخانه هیأت مقررات‌زدایی تلاش خود را برای ثبت محور ماندن صدور مجوز خانه مسافر بکار خواهد بست.

محمدی بیان داشت: از آذر ۱۴۰۱ تاکنون بیش‌از ۵ هزار مجوز خانه مسافر از درگاه ملی مجوزها ۳روزه و بدون تأخیر صادر شده‌ است. 

وی افزود: یکی از دستورات اصلی رئیس‌جمهور به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور سفر ارزان قیمت مردم، فعالسازی بیش‌ از ۲۰۰ هزار مجوز خانه مسافر تا خرداد ۱۴۰۲ بوده‌ است.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 937360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟