میزبانی منطقه هفت از چندین ویژه برنامه همزمان با برپایی جشنواره فیلم کودک

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهدی سلطان‌آقایی با اعلام این خبر گفت: سینما سیار جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از شانزدهم مهرماه به مدت پنج شب در بوستان شاهنامه از ساعت ۱۸:۳۰ برای اکران فیلم‌های جشنواره و اجرای برنامه‌های جنبی میزبان خانواده‌ها است.

جشنواره فیلم کودک2او افزود: برنامه سکانس شادی نیز از شانزدهم تا بیستم مهرماه هر روز صبح‌ و عصر با برنامه‌های تفریحی و آموزشی شامل شهربازی، بازی‌های فکری، بازی‌های هیجانی، بازی‌های بومی و محلی، برنامه‌های میدانی کودکانه و حضور تن‌پوش‌های عروسکی در باغ فدک میزبان دانش‌آموزان است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اعلام اینکه در این ایام جشن بزرگ شادمانه در مجموعه شاهنامه واقع در خیابان گلستان در حال برگزاری است، گفت: هم‌زمان با آغاز جشنواره برنامه‌ای شاد ویژه نونهالان و کودکان بستری در بخش اطفال بیمارستان غرضی برگزار شد.

جشنواره فیلم کودک3به گفته او، اجرای ویژه‌برنامه در مدرسه اوتیسم و کانون اصلاح و تربیت، حرکت نمادین قطار شادی در سطح محلات، ساخت قطعه موسیقی به نام سمت قله توسط اداره فرهنگی و اجرای آن در همه برنامه‌های این ایام از دیگر اقدامات شاخص این منطقه در ایام برگزاری جشنواره است.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 935848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟