تجلیل از ایثارگران هلدینگ پتروپالایش اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ آئین تجلیل از همکاران ایثارگر در هلدینگ پتروپالایش اصفهان به همراه خانواده‌هایشان به مناسبت  گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)  در سالن اجتماعات شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد.

محمد ده بیدیان، معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این آئین ضمن قدردانی از حضور ایثارگران و خانواده‌های آنها در این آئین اظهار داشت: تجلیل از جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در صنعت نفت همواره از اولویت‌‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل از مقام ایثارگران است، افزود: نه تنها در ایام هفته دفاع مقدس بلکه در همه ایام سال باید این مهم را در دستور کار داشته باشیم.

سرپرست روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه استفاده از تجربیات ایثارگران در جنگ اقتصادی می‌تواند راهگشا باشد، ادامه داد: باید توجه داشت که اگر ایثار رزمندگان نبود شاهد آرامش امروز کشور نبودیم.

وی تصریح کرد:  احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و همه ما باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم./ت

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 934383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟