شهروند قانون مدار- پلیس خدمتگذار

به گزارش رکنا از سمنان، مهمترین خبر فرمانده انتظامی استان سمنان در این جلسه رسیدگی به رفع خلافی و ترخیص وسایط نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ ها با نظر مساعد و تسریع در انجام امور مراجعین در طول هفته فراجا بود.

سردار جلیل موقوفه ئی با تاکید بر توجه به رفاه و جلب رضایت مراجعین گفت: نیروی انتظامی همواره برای رفع مشکلات مردم و شهروندان پیش قدم بوده و اقدامات ما جنبه پیشگیرانه دارد تا جنبه بازدارنده و جریمه.

وی گفت: فعالیت پلیس در جهت افزایش امنیت و آسایش شهروندان بوده و با هرگونه اوباش گری و مزاحمت اراذل و اوباش بدون کمترین چشم پوشی و با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

موقوفه ئی گفت: مردم باید بدانند نیروی انتظامی و پلیس در همه عرصه ها کنار مردم است و دغدغه ما دغدغه شهروندان و مردم عزیزمان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به فهته فراجا گفت: در این هفته ۸۵ عنوان برنامه مختلف اجتماعی فرهنگی در این استان اجرا می‌شود که مهم‌ترین آن دیدار با خانواده معظم شهدا ، دیدار با ائمه جمعه، صبحگاه مشترک، کوهپیمایی و رالی خانوادگی، تجلیل از کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی در شهرستان های هشتگانه استان، حضور فرماندهان پلیس در رسانه‌ها، تجلیل از بازنشستگان، انس با قرآن، افتتاح پروژه‌های عمرانی است.

سردار موقوفه ئی افزود: با هدف افزایش رضایت مندی از خدمات نیروی انتظامی در طول این هفته رسیدگی به پرونده تخلفات رانندگی و وسایط نقلیه توقیف شده با نظر مساعد و کمک به شهروندان رسیدگی و تسهیل خواهد شد.

وی با اشاره به برخی عملکرد پلیس در 6 ماهه اول سال جاری در برخورد با جرائم و مجرمین گفت:  از ابتدای سال تا کنون ۲۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد که این رقم  ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشت .

وی بر خورد با مجرمین اقتصادی را بخشی از وظیفه سازمانی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: در ۶ ماهه امسال ۷۷۳ تن به ارزش بالغ بر 150 میلیارد ریال انواع کالا اساسی احتکار شده در شهرستان‌های مختلف استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فراوانی اقلام کشف شده اضافه کرد: مواد بهداشتی و آرایشی با ۱۳۷ هزار قلم، دخانیات با دو میلیون و ۳۰۰ هزار نخ، دارو با یک میلیون و ۹۰۰ هزار قلم و لوازم یدکی از جمله کالاهای قاچاق کشف شده در ۶ ماه گذشته بوده است.

وی از جدی بودن پلیس در برخورد با هنجارشکنی‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس هم در بحث تذکر لسانی به افراد و هم در برخورد با اماکن متخلف و هم در بحث برخورد با کشف حجاب عملکرد خوبی داشته است. در ادامه نیز برابر قوانین با تخلفات این بخش برخورد خواهد شد.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 934005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟