آتش‌نشانان ایثارگران عرصه‌های خدمت، خطر و حادثه

به گزارش رکنا از هشترود؛ فرماندار شهرستان هشترود در  دیدار با آتش نشانان با  بیان اینکه آتش‌نشانان ایثارگران عرصه‌های خدمت، خطر و حادثه هستند، گفت: فداکاری نیروهای آتش‌نشانی بیانگر عشق و علاقه به نجات هموطنان و نهادیه شدن حس نوع دوستی آن‌هاست.

پاشایی با گرامیداشت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، افزود: آتش‌نشانی شغلی پرمخاطره و ایثارگرانه است و باید قدر این نیروها که در همه صحنه‌ها حاضر و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند را بدانیم.

وی ضمن اشاره به کار سخت و محیط کار آتش‌نشانان، اظهار داشت: آتش نشانان نیاز به سطح بالایی از آمادگی هوازی، ظرفیت بی هوازی و قدرت و استقامت عضلانی دارند، بنابراین باید تمرینات ورزشی منظم را در برنامه خود داشته باشند.

وی بر نوسازی و به روزرسانی تجهیزات و امکانات مرکز آتش‌نشانی تاکید کرد و گفت: کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز یکی از چالش‌های اساسی در ایستگاه‌ آتش‌نشانی شهرستان است و نیاز است شهرداری‌، دهیاری‌ها و اعضای شورا‌ی اسلامی نسبت به تامین امکانات مورد نیاز خود اقدام کنند و فرمانداری در این خصوص آماده هرگونه پیگیری و همکاری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آتش‌نشانان در انجام مأمویت‌هایشان از جان خود مایه می‌گذارند، بنابراین باید به مطالبات آنان توجه ویژه‌ای شود.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

کدخبر: 933426 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟