مشکل کمبود برق در شهرک صنعتی هشترود، مانعی برای سرمایه گذاری

به گزارش رکنا از هشترود؛  فرماندار هشترود در این نشست با بیان اینکه سرمایه گذاران باید مایه برکت و توسعه شهر شوند، گفت: لازمه توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی تامین زیرساخت های برقی ، امکانات اولیه و رفع مشکلات در حوزه تولید و صنعت است.

پاشایی  با بیان نظر منفی در مورد سرمایه گذاری در بخش فولاد به دلیل مشکل برق و آلایندگی در شهرستان، افزود: قطع برق بخش خانگی، خط قرمز وی بوده و همه سیاستها بر این متمرکز شده که از این قطعی جلوگیری کرده و صاحبان صنایع و دیگر بخش‌ها را به مدیریت مصرف وادارند.

وی ادامه داد: واحدهای فولادی رفع مشکل آلایندگی خود را در اولویت قرار دهند و با در نظر گرفتن شرایط موجود به‌ ویژه در مصرف آب و خروجی ذرات آلاینده دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

 

فرماندار هشترود  اظهار داشت: متاسفانه ۳۰ مگاوات برق شهرک صنعتی پروفسور هشترودی طی حدود ۱۰ سال گذشته بلاتکلیف مانده است؛ در حالی که این ظرفیت می‌توانست برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر آزادسازی برق واحدهای راکد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران تکلیف واحدهای تولیدی نیمه‌تمام و راکد خود را مشخص نموده، زمان بهره برداری از واحد خود را اعلام نمایند.

پاشایی در پایان با بیان اینکه رفع موانع تولید و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی همواره دغدغه وی بوده، تصریح کرد: چنین نشست‌های که به منظور بررسی و شفاف سازی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار می شود بطور مداوم نیز ادامه خواهد داشت لذا جهت رفع موانع از مسئولین استانی و حتی کشوری دعوت خواهد شد تا جلساتی بی نتیجه و بدون خروجی نداشته باشیم.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 932380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟